subota, 16.02.2008.

i'm sorry i cant be perfect!!!!!

ej ljudeki....evo mene..kak ste vi meni?zuboja san supersretanhehe....od zadnjeg javljanja nije se niš posebno dogodilo pa se nisan javljala......al evo ipak odlućih napisat post!naughtynutnaughty
ovaj naslov nema veze s vezom,al to je očito postalo klasika za menezubolud
e ovako danas ču van pisat ono šta več odavno planiran napisat al nikako da stignem jer uvik se neš dogodi pa pišem o tome........nikako mi nije jasno zašto neki ljudi omalovažavaju nešto o čemu zapravo nemaju pojmaeekto mi tako diže tlak.....burninmadevo dat ču vam dva primjera....
1.kao šta svi vjerovatno znate ja idem u kozmetičku školu,i svi živi su uvjereni da je to užasno lagano i da tu nemaš šta učit,i ka ja kažem ka kako imam super ocjene za razliku od ovih iz mog razreda onda večina njih meni kaže kao muke tebi imat dobre ocjene nebi da je potrebno neko veliko znanje za našminkat nekog.....hello...šminkanje je tek jedan mali dio moje struke a i da je sve u tom tribalo bi mi itekako veliko znanje....njima nikako nije jasno da je kozmetika užasno teška struka i da rijetko ko može to radit...čak su nam i nastavnici rekli da smo težak smjer,možda ćak i najteži u školi...mi prvu godinu imamo po gimnazijskom programu plus još stručni predmeti i praksa..evo vam popis predmeta koje mi imamo u prvom razredu:hrvatski,matematika,latinski,engleski,francuski,fizika,geografija,primjenjena kemija,primjenjena kozmetika,etika/vjeronauk(kako ko),biologija,tjelesni,povijest i praksa...a evo vam sad popis predmeta koje čemo dogodine dobit:anatomija,dermatologija,psihologija,komunikacije,fiziologija,organska kemija,računalstvo,kozmetologija,i još neki al nisan sad sigurna koji...i sad vi meni recite da je ovo lagana struka...hello pa mi moramo znat svaki djelič tijela, moramo znat na prv pogled procijenit koji stil,koje boje,isl stoje nekoj osobi,moramo znat tisuče masaža,tretmana..............i sad meni neko kaže da je kozmetička škola sranje i da to može bilo kobangbanguf stvarno mi to diže tlak.....burninmad
2.također vjerovatno znate da treniram hip-hop i suvremeni ples....večina ljudi misli da je to lagano,i dosta njih mi kad me pitaju šta treniram a ja kažem da plešem kaže kao da to nije trening, da je to sranje,da se tu nemoš oznojit i da se to nemože nazivat treningom....burninmadna to stvarno pizdin,pa jbt zar nešto mora bit neki sport da bi se nazivalo treningom,zar nikom nije jasno da je pleanje teško i da se ako plešeš pravilo itekako moš oznojit...ja mislin da pola njih koji meni tako dođu nebi izdržali ni 15 min na treningu i 90%pokreta nebi bili u stanju napravit......isto tako su mi stalno dok san trenirala gimnastiku govorili da je to lagano i da to može svako a onda ka bi vidili neki trening ili nastup onda bi blenili i govorili nešto u stilu pa kako izvodite sve to??ludpa ljudi moji meni stvarno nije jasno zašto neki(tj ne neki nego večina)ljudi govori o nečem da je sranje a da uopče nema pojma o čemu govorieeki to mi stvarno smeta.....navela san vam ova dva primjera al ima ih još samo šta s ova dva ja imam nekakve veze pa san njih navela ode.................ok!dosta je bilo blebetanja...moram ić,čujemo se tj čitamo se....želim punooo komentara....ajte bok!!!wavewavewavewavewavewave


19:01 | Komentari 115 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.