nedjelja, 10.02.2008.

i love walking in the rain because no one know i'm crying

bok,ljudeki moji!!!!!pa kak ste vi meni?(jebote tek sa vidim da svaki post isto započnemludlud)ah primjetila sam da ste se svi smijali na to što sam u prošlom postu napisala da neče bit dug a ispao duži od prošlognaughtynaughtyal šta mogu kad jednostavno ne znam stat.................roflnaughtynutwinksretansretanhehe.....evo da počnem.....kreni ču od naslova,to mi je jedna od jako dragih rečenica,opisuje moje trenutno raspoloženjetuzaniz čega se da zaključit da sam tužna.......ah da......tuzanevo za početak izvještaj događaja u zadnjih par dana.....mali mi je poslao poruku,i ja sva sritna na satu idem to pročitat ka ono u poruci piše:"sorry šta nisan plesa s tobon.žao mi je al ti mene ne zanimaš" i ja se jadna zblezla i ništa mi nije jasno(wtf-moja prva reakcija na sms),ok i ja njemu pošaljem"nije bed,ja sam samo tila plesat s tebon jer si mi smišan...al meni je mara rekla da se ti zanimaš za mene" a on meni"ona je to tako svatila jer san se raspitiva o tebi"i ja njemu posli jedno uru vrimena "samo da te pitam...zašto si se raspitiva o meni ka se ne zanimaš za mene???"a on meni "a vidija san da kružiš oko mene pa..." wtf,hello!!!očem ti pričaš.....i ja njemu pošaljem"neznam o čemu pričaš jer ja sam oko tebe kružila samo prošlu subotu"....i on više nije odgovara...eekaj ja sad cila zbleznuta al ajde nema veza.......i ujutro tj više popodne nego ujutro,iden ja u školu i vidin božanu i ove i ona meni dođe i kaže sva sritna ko da se mali i valentina dopisuju i da če bit skupa i šta ja znan šta....a ja jadna samo kliman glavon i neznan šta da kažem.......tuzan i to mi je neka prijateljica....mislim ono kako može bit tolko bezosjećajna....ahtuzani ok ja nekako pređem preko toga......kad u subotu mi izađemo(ja,ana,valentina,jopa,božana,i dr da ne nabrajam)i valentina mi kaže ko da če mali bit s nama,i pričali mi tu još,i ja kažem ko da mi nije bed(iako jednim djelom je a jednim nije)i sve ok!i dođemo mi u kafić i sve super plešemo i to...(al svi smo nekako bili u kurcu)...i posli mali i valentina plesali i on nju pita može li je poljubit a ona njemu ne.....aj reci!!!!!!!madi sad svo troje bili u kurcu(i ja i mali i valentina)...bože ovo mi je bila najgora subota do sad...totalna dosada...možete mislit ka mi se ni plesat nije daloblablamadtako da je s malim i menom gotovo šta god da je bilo ajme mi tamo taman došli i sile ove moje za stol a ja tamo vrištin da se dižu i da idemo plesat(tad san još nekako bila ok volje)ka eno večere(mrtav pijan)dođe uvati me ispod dupa i digne u zrak i nosi po kafiču....a ja vrištin(mislin nosija je on mene i prije pa me nije strah da ču past al opet bia je pijan)dead.................
eh dosta je bilo ovog......nut...e da evo jedna porukica za moju baricu-ljube vidila san ti franu u gradu posli treninga u subotu....ajme koji seksan stari mojnaughtynutdeadbeljnuthehe da mi ga je dat na samo jedan dan šta bi mu ja radila...............hehe....evo prolupala san totalnoludako želite viditi mog emaha samo posjetite barbarin blog(načete je u komentarima negdi)e da nemam više šta za reč osim da se idem malo dop na msn-u....ajte ljudeki moji pozzek,ljubin vas sve i želim 150 komentara(ako uspijen izdržat pišem post nakon 150)ajte bokwavewavewavewavewave


16:13 | Komentari 141 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.