Hmmmm... ispovijed... - Sometimes you want to go where everybody knows your name - Blog.hr

About.me.

Jednog lijepog dana koji se 1994. godine obilježavao 7. listopadom u Zagrebu je rođena jedna djevojčica po imenu Antonia, no svi su je odmah počeli zvati Tonka. Iako ona sada ima skoro 15 godina, još uvijek je zaigrana i djete u srcu. Voli promatrati ljude (nemojte to krivo shvatiti.. Ona je čudno biće), plaže, duge šetnje, prijatelje, obitelj, mobitele, internet, MSN, pijesak, svog dečka i još puno toga.Međutim, ne voli umišljene ljude, bahate, one koji se svađaju, jesti jetrica, žgance, eurokrem i još dosta toga..

Ona nije kao ostala djeca. Malo je više svoja i drugačija, ali je optimistična i puna života. Previše razmišlja o životu. Promatra ljude, njihove kretnje, načine razgovora, voli se izgubiti u razgovoru i smo slušati druge i sanjati kako će ona jednom biti ta koja će govoriti a drugi će je slušati. Ne. Ona nije retardirana. pametna je ona, ali je jako svoja.

Njezim MSN je: ramone.m@live.com

Image and video hosting by TinyPic

It's mee...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Listopad 2009 (2)
Kolovoz 2009 (5)
Srpanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

by:bŁaCk StAr=)

Opis bloga

My.blog.for.me.

Samo za mog majog mišoFa Kojeg joooojim mučo... <3

so sick.MP3

Image and video hosting by TinyPic

thumbup
Blog.hr
thumbup

kiss
Pomoć pri sređivanju bloga
kiss

cerek
Dizajn bloga
cerek

yes
coool dizzevi. Morate pogledati! zakon banneri i idejeee
yes

fino
Fejsić...=)
fino

mouthwash
Yubitubi ( youtube)
mouthwash

mah
Tađet (tagged)
mah

njami
Maj spejs
njami

subota, 02.01.2010.

Hmmmm... ispovijed...

Dosta mi je! Ne žeLim da me Ljudi smatraju običnom trebom s dobrim dupetom i sisama.. ŽeLim nekog tko će uwijek biti uz mene... Neko kome mogu u swako doba dana iLi noći dotrčati ako trebam pomoć... iLi barem zagrLjaj iLi riječ podrške... Nekoga tko će uwijek biti tu za mene! Nekoga tko će znati swe o meni a ipak će me woLjeti bez obzira na swe... ŽeLim nekoga tko će me WOLJETI! Nekoga tko će žiwjeti samo za mene... Tko me NIKADA neće powrijediti... I kome ću moći swe reći, biti potpuno otworena prema njemu... A i on prema meni.. Tko e mi reći čak i one najdubLje tajne... Kao što sam rekLa, nekoga tko će me smatrati osobom, aLi onom koja je iznutra, a ne izwana... Ne podnosim Ljude koji žene smatraju samo običnim trebama koje istroše na jednu noć i puste... Trebam osobu koja će se brinuti za mene... Koja će, kad bih u suzama trčaLa njemu, reći: "Koga treba da bijem?" OSOBU KOJOJ JE 100% STALO DO MENE I NE BI ME MJENJAO NI ZA SWO BLAGO NA ZEMLJI! Jer žiwot je takaw... Ja tražim osobnost, ne izgLed... To i tako i onako swi mogu widjeti... Rcm.. Moj biwši dečko.. Bio je ružan ko cigan ( jbg.. nezz kak drugo reći), aLi bio je dobar, ispočetka... StaLno mi je djeLio kompLimente, pomagao mi, bio dobar samnom, a posLije je počeo swe wiše odLaziti od mene, znaLo bi proći i tjedan dana a da se nismo čuLi, swe wiše se družio s jednom drugom curom, swe smo se wiše swađaLi.. MEni je biLo dosta! NE žeLim takwog Lika! ŽELim onog koji će odmah od početka biti onakaw kakaw zbiLja jest jer ne žeLim da na kraju ispadne takaw običan jadnik kakaw je bio Marko!!!!! Dosta mi je! OdLazim! Pussa.. Komajte... cerekcereknut

LittLe emo princess <3



| .0stawi.tRag. (5) | b0 | xP

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.