< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



KOmEnTarI Da/Ne

By:Malatina :)

Opis bloga i stvari slične tom...

moj grad..haha..očaj

moj grad i industrija..posjetite da se razvija..(:


Create your own message at BlingyBlob.com



...ma ludorije...sve i svašta kaj se nađe u mom ''mozgiću''....

OvO SaM JA:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


PONEŠTO O MENI...:

-ImE i NaDiMcI- IvAnA,ŠuBA,ŠuBy;ŠuByCa,ŠuBiĆ (:

-ŠkOLa-KuMiČiĆ 8.C (:

-GoDiNe- NaVrŠiLa 14 (: ( 9.3)

-GrAd- VeLiKa GoRiCa

-TrEnIRaM- KaRaTe I RuKoMeT U UdArNiKu

-MsN- suby_vg@net.hr

-BeSt FrENdOvi

-BeRnA
-ŠtOkA
-VaL,
-LuCiJa
-TeA
-AnElA
-KaTe
-MaRe
-MaTiJeViĆ
-MiKuLiN
-MaSnEc
-ŽuVela

-ŠtO VoLiM-

-VoLiM SvOjU OBiTeLj
-SvOjE FrEnDiĆe
-VoLiM PuNo PaPaTi (:
-VoLiM SpOrt...NaJvIšE RuKoMeT I NoGoMeT
-VoLiM CrNu I PlAvU BoJu
-VoLiM iZlAzIt VaN Sa FrEnDoViMa
-VoLiM ČoKSu
-VoLiM JeDnOg DeČKa...NdA

Ne VoLiM

-BaHaToSt
-UmIšLjEnOsT
-PrESeRaVaNje
-ŠkOLu
-ŠoPiNG
-MrZiM GuBiTi
-MrZiM NeKe CuRe i To IZ DnA DuŠe!!



MoJA MaLa AbECeDa...

A-aspirin..nesmijem ga pit..i to mi baš nije fora...
B-bicikl..volim ga vozit iako je moj sad trenutno potrgan..sam trgam..(: i Berna..nju isto volim...(:
C-crvena boja..ne volim ju baš...
kod mene nema č i ć...(:
D-dinamo..volim taj klub! (:
kod mene nema đ i ..(:
E-emocije..jako sam emocionala osoba...neznam kak se to piše...
F-filmovi...volim ih gleat! (:
G-grudanje...volim se grudat..al samo kad ja gađam ljude...to baš i nije neko super grudanje..hehe
H-hrvatska.-..volim my zemlja!...hehe..sam se nemojte smijat na ovo..
I-ivana...tack se ja zovem...
J-jež..mrzim ih!
K-kišobran..to mi je prvo palo na pamet...
L-lopta...
LJ-ljubav...
M-mozak..to je neš kaj ja nemam...
N-nogomet..super sport
NJ-nješto...?
O-odbojka..taj sport mi nije baš nkj...ne volim ga
P-policija...debili...
R-rukomet..obožavam taj sporrtttttttttt
S-sekice moje...
Š-štoka...moja best frendica...(:
T-trenirka...to obožavam nosit..mrzim trapke a minice i sl. neču ni spominjat...
U-udarnik...tu treniram
V-voda...volim pit H2O...hehe
Z-zadaća..mrziiiiiiiiiim
Ž-žvake..nemrem bez njih...pravi sam mali ovisnik...

nadam se da sam sva slova stavila...inače mi baš nejde abeceda..hehehhe...(:

Linkovi

LUCIJA
DANA
PILJA I ŠTOKA
TEICA
NIKA
CELLA
NIKA I MARE I KATE
BAJA
KATARINA
TENICA
TEA I VAL
SONJA
SANDA
NORA DORIS
PILJA



malo slikica sa maturalca

ovdje se ja glupiram u pozadini a ida je u KRUPNOM planu...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tina,ja i val se glupiramo u busu...hihi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tina,ja i val al u normalnom izdanju..hihi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
teica i ja u macoli...hahFree Image Hosting at www.ImageShack.us
valentina i tina...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je slika namjenjena ''žabokrečinama'', živim sa tom nadom.....znat ćete vi več ko je to...
Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us





...najteže je znati da si nitko i ništa u očima onog tko tebi nešto znači ali život ide dalje i ne pita da li boli ili ne...

bok ljudi..pozz svima odmah na početku koje znam...waveneznam o čem da pišem al red bi bio da napišem post..jel tak? rolleyes aha...

zkj su ljudi tako komplicirani? zkj ljudi kasne?

mrzim kad ljudi kasne...pogotovo u rano jutro..onda mi to tak digne živce da to nije istina...burninmadpuknucu...ja mrzim ljudima kasnit i mrzim kad meni ljudi kasne....!!!!!!!!!!!!!!!!!....ovo zkj su ljudi komplicirani..nemam komenatara...ni sama neznam...dečki su komplicirani..i to jako...fkt su s drugog planeta...ima nekih koji su mogla bih reč normlani i razumni al ovi ostali su za poubijat...ŠALA...al fkt...komplicirani su i to me živcira...onda neznam kaj žele..tj. kaj želi...
Image Hosted by ImageShack.us


ovo se precizira na jednu osobu a oni koji me bolje znaju...znat če na kog se odnosi...i to je fkt koma...cry..ja misla da če sve bit ok...da je to to...al na kraju sad tek kužim da sam slijepa...i da to nije bilo i izgledalo kak sam ja zabrijala u svojoj mutavoj glavi...jooooooj...i uvijek ja ostanem ta koja je glupa..al baš uvijek...očito sam tolko glupa da ne kužim više razliku između istine i nekakve fucking varke..i neznam čeg ne...
Image Hosted by ImageShack.us

i onda samo mogu reč da je ova slika istina..zar ne?

razočarana i glupa vaša ivana...lud


03.12.2007. u 20:06

| kOmEnTIrAJ (84) | PrINtAj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.