12.02.2007. / ponedjeljak

14 primjera kakoo se moze upucavati curama:: ;)

1.
Evo ti 200 kuna. Pij sve dok ti ne postanem jako zgodan,a tada se vrati da popričamo malo.naughty
2.
Ulazis u prostoriju,odmjeris je i kazes: - Vjerujes li u ljubav na prvi pogled ili da udjem ponovo?naughty
3.
djevojko, jel bi hjtela da tvoje ime nakon 80 god bude na nadgrobnom spomeniku moje obitelji.naughty
4.
Oprosti, kolko je sati? ... Vjerujem da je već krajnje vrijeme da se upoznamo!naughty
5.
Imaš oči boje flaše pive.naughty
6.
neznam se upucavat, pa krenimo odmah na ono važno...naughty
7.
hoćeš li mi molim te dati broj od svoje frendice? zašto? pa da mi onda ona kasnije da tvoj broj!naughty
8.
Mala ti si meni AJME!naughty
9.
jesi li ti svjesna da ces se uskoro zaljubiti u covjeka koji ti ovo govori a kojem se svidjas bez obzira na to sta ti mislilanaughty
10.
Ako se odlučiš riskirati samnom ne mogu ti obečati da će to biti savršena veza, ali ti mogu obečati da ću dati sve od sebe da ju učinim što boljom.naughty
11.
di si mala ajmo zapalit đoju..naughty
12.
Jesi ikada bila u zatvoru? Jer protuzakonito je tako dobro izgledati!naughty
13.
Da li ti je tata terorista? Jer ti si prava bomba.naughty
14.
Dečko: Bok, sorry na smetnji, ali zanima me koji je najbrži put do tvojeg srca? Hoćeš mi reći ili da probam otkriti sam?naughty




HAHAHAHAHAHA...DOBRO JE STA NE...MOZDA BI KOJA PALA NA TO LOOOOOOOOL rofl.....okparty cujemo se...i ostavite vec jednom te msnove SVI????????????smokin

- 16:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.