Svaštara Muzika: Galija - Pronađi pratnju

utorak , 18.12.2018.

Svaštara










Click here: Svaštara Muzika: Galija






Red Hot Chili Peppers 9. Dokaz članska karta i plaćena članarina Mensi Srbija. DOORS Galerija PROGRES Beograd 2015.



Svaštara Muzika: Galija

Na kraju krajeva drago mi je što naše odeljenje može da funkcioniše tako dobro. Kriterij je kako navodi anonimni autor bio i erotičnost.



Svaštara Muzika: Galija

Svaštara - Nosioc statusa slobodnog umetnika od 2011. Rok za postavljanje fotografija je od 20.



Svaštara Muzika: Galija

Koncert je održan u Amfiteatru kod Doma kulture. Može se reći da je koncert bio dosta posećen, mada ne u tolikoj meri koliko je ovaj čovek to zaista zaslužio pošto ljudi, mladi, omladina pa čak i deca danas više vole da slušaju Zvezde Granda. Bilo kako bilo, ja ne mogu sad što se tiče toga da promenim nešto, ali mogu da prenesem svoje utiske sa koncerta. Značiii, koncert je bio faantastičaaan! Mislim naravno da je i dobro društvo zaslužno za to. Bukvalno se skupilo više od pola odeljenja. Bili smo najglasniji, vrištali smo, skakali, pevali… Bilo jee predivno! Na momente kada pogledam izgledali smo kao one starije generacije o kojima nam je razredni pričao. Iako su možda imali manje nego mi danas bili su srećniji. Iskreno, to je žalosno. Mi smo još i znali, pa i sad znamo da visimo napolju, mada i to polako nestaje. Uglavnom, neću više time da davim, ali prosto me povuklo, eto da napišem to, iz prostog razloga jer mi takvo stanje smeta i smatram da je vrlo pogubno za mlade. Vratimo se na događaje od sinoć. Nakon koncerta, otišli smo u obližnji park gde smo nastavili sa pevanjem, tj. Svi smo bili veseli i lepo raspoloženi. Na kraju krajeva drago mi je što naše odeljenje može da funkcioniše tako dobro. Eto, to bi bilo to od mene. Zaista sam morala da prenesem ove predivne utiske sa koncerta. Divno sam se provela. Volela bih da u našem gradu ima više ovakvih dešavanja, koncerata, tj.



Galija - Ti možeš sve
Majska izložba, Kuća Kralja Petra, Beograd Profesionalne reference: Dosadašnje iskustvo profesionalnog fotografa obuhvata rad u svim domenima primenjene i umetničke fotografije: reklamna, still life, modna, namenska, portretna, pozorišna, erotska, pejzažna… Fotograf Bitef teatra i manifestacije 2002. FIT — Mačka Ovo je veliki hit, svojevremeno najpopularnije riječke rock grupe. Majska izložba Kreativna Košnica Muzej Primenjene Umetnosti ,Beograd 2012. Mogu se postavljati sve autorske fotografije bez obzira na datum nastanka i najviše tri za jednu mesečnu temu po autoru. Laboratorijska obrada filma i foto-papira. Pitala je: Zašto se ljutiš tata? Gost Beograda 202 je Nedžad Osmankač, trener koji već godinama pomaže selektoru Nikoli Grbiću u stvaranju velikih uspeha. Mogu samo reći da je neizmerno zadovoljstvo biti od onih koji su imali prilike da čuju Ejfertovu živu reč, i da dožive da im se bez zadrške otkrivaju malo poznate fotografske tajne i iskustvene cake, koje, kao i svaki veliki fotograf, Janoš Ejfert želi da prenese na druge, i u to ulaže puno svoje energije. Ono podrazumeva dolazenje na treninge nekoliko puta nedeljno 3-4x ja mislim. Iza njega su nezaboravne izložbe, fotomonografije od Vrbasa i Sirogojna do Hilandara, bedekeri naših istorijskih sakralnih objekata širom Srbije.

[Diskretni susreti|Oglasna ploča|37 pouzdanih znakova da mu se sviđate]






Oznake: Svaštara

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.