Puno novosti! - She wants to go home, but nobody's home. - Blog.hr

:)

:)

banneri blogova!POSJETITE IH!!!













miaaaa
Wikica i §arica

P.S.BIT ĆE JOŠ LINKIĆA!ALI IMA IH PUUUNO,PA ĆU TO
OSTAVIT ZA KASNIJE!

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

pošalji mi e-mail

Evo mog bannera!

Image Hosted by ImageShack.us



Made by:Maja


Avril Lavigne-Nobody's Home

Britney Spears-Brave New Girl

Stacy Ferguson(Fergie)-London
Bridge


:)

:)

Lindsay;)





Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

BLABLABLA..

She wants to go home, but nobody's home.

subota, 26.08.2006.

Puno novosti!

Hay ljudi!Kao što sam već napisala jučer sam bila u svatovima!Bilo je fenomenalno!
Ali stvarno je bilo za neopisat!Prelijepo!Bilo je i trenutaka kad je od mlade tata držao
govor,pa sam se skoro pa rasplakala!Pa kad je bio red na tortu, oni su namjestili tortu
(ne pravu),da se svi iznenade!A iznenađenost bi se desila kad bi vidjeli kako je prekrasna
torta pala i sva se raspala!A ustvari ta je torta bila od stiropora,a tek nakon toga je stigla
prava prelijepa torda od okružena posebnim "ledenim" tjestom!LOL!Bila je i Ana!

Veeeeeeeery cute girls!

Toliko smo
plesale...JOJ!Ja sam kući došla oko 1 i nešto...A u krevetu sam bila u 1.30 (POLA 2).Toliko su
me bolile nog da sam si ih kad sam ušla u krevet morala izmasirat!Ma bilo je svega!I puštali
su pjesme kakve baš i ja volim!A ta cura koja je bila sa svojim bendom...Ona i isto priča pa i
izgleda kao Danijela Martinović!Iste su kao jaje jajetu!LOL!A danas sam bila na ručku kod
mladenaca!Bilo je suuper!I..stekla sam nove prijatelje!Tj.preijateljice,i sve su baš po mom odabiru!
Cure su baš ispravne!Nego kak' ste vi??

Adriana Lima!Nice girl!

Ja sam suuper!Sam prije manje od pol' sata došla s ručka.I evo sad Vam pišem!
Bila sam na bruderovoj utakmici i zabio je 6 golova!Čestitam Dino!Bilo bi mu drago
da mu i Vi čestitate!AJDE,AJDE!Našla sam jaaaako puuno novih animacija i wallpapersa!
Šta Vi niste skontali da sam jučer svaku minutu mjenjala dizajn na blogu pa sam se na kraju
odlučila za ovaj naajcute-iji dizajn s Beyonce!A ako niste vidjeli tj. čuli imam i novu pjesmu Deja
vu!To pjeva Beyonce u duetu sa Jay-Z- om!Zakon su!Joj nemam pojmića u mozgiću šta da Vam
pišem!A da sad će škola!SHMRC.....Mislim ne bi htjela učiti,a što se tiče odmora!Ja sam za!
Obožavam školske odmore!LOL!No ok!Ja Vam idem,a evo vama šaljem kissice!I to ne male
nego veelike!Kissaaa!

BOK,BOK,BOOOK!
A sad ADIO,a sad ADIO...
Kitica sa svatova pjevač:Tatica od mlade!lol!

- 15:50 - TIPKAJ,TIPKAJ! (12) - #Print# -

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


nEKE PJESME....
Pussycat Dolls-I don't need a man

Hilary Duff-Someone's Watching Over Me

JoJo-Baby its You(REMIX Baby its you)


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
>