...Hay... - She wants to go home, but nobody's home. - Blog.hr

:)

:)

banneri blogova!POSJETITE IH!!!













miaaaa
Wikica i §arica

P.S.BIT ĆE JOŠ LINKIĆA!ALI IMA IH PUUUNO,PA ĆU TO
OSTAVIT ZA KASNIJE!

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

pošalji mi e-mail

Evo mog bannera!

Image Hosted by ImageShack.us



Made by:Maja


Avril Lavigne-Nobody's Home

Britney Spears-Brave New Girl

Stacy Ferguson(Fergie)-London
Bridge


:)

:)

Lindsay;)





Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

BLABLABLA..

She wants to go home, but nobody's home.

petak, 25.08.2006.

...Hay...

Bok ljudska bićenca!LOL!Evo meni bilo dosadno
pa ja odlučila napisat postach!I nadam se da će
novi post dobit koji komentar...Evo sad dok Vam
pišem post slušam pjesmu od Emilie-Big big world!
Pjesma je zaaakon!Evo Vam spot s youtube,i poslušajte
ovu predivnu pjesmu!

Jelda je pjesma zakon?!Meni je baš zakon i osjećajna je jaako!
Ako niste vidjeli neki od Vas ste mi u linkićima!I svi ćete biti koji mi
ostavite komentar!pa ću Vas stavit u linkiće kad mi ostavite komm!
Zato već možete početi slat!
NYM!LOL
Mislim kad završi ovaj post!Jedva čekam svatove!Danas su!Ja ću ići direktno
na večeru!A tata će vozitm mladence.Drago mi je što mi je Jasa ozdravila!
Ona će se sad preselit tamo u Osijek!Tamo ja živim!Pa ćemo se sve češće i češće
viđat!JUUUPI!!!
Lindsay!Cool animacija!!!
Ajd odoshe ja!Ostavite mi puuuno komentara!I ja ću Vam odgovoriti naravno!
I molim Vas,uopće ne dobivam puno mailova!Mail mi je:style-forever@net.hr
i ostavite mi mail!!!!!!!!Pusssa od Sare!

- 10:39 - TIPKAJ,TIPKAJ! (16) - #Print# -

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


nEKE PJESME....
Pussycat Dolls-I don't need a man

Hilary Duff-Someone's Watching Over Me

JoJo-Baby its You(REMIX Baby its you)


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
>