...(razmak)...LOL... - She wants to go home, but nobody's home. - Blog.hr

:)

:)

banneri blogova!POSJETITE IH!!!













miaaaa
Wikica i §arica

P.S.BIT ĆE JOŠ LINKIĆA!ALI IMA IH PUUUNO,PA ĆU TO
OSTAVIT ZA KASNIJE!

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

pošalji mi e-mail

Evo mog bannera!

Image Hosted by ImageShack.us



Made by:Maja


Avril Lavigne-Nobody's Home

Britney Spears-Brave New Girl

Stacy Ferguson(Fergie)-London
Bridge


:)

:)

Lindsay;)





Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

BLABLABLA..

She wants to go home, but nobody's home.

utorak, 22.08.2006.

...(razmak)...LOL...

Hay ljudi!Puuno Vam hvala na točno 74 komentara!
Baš sam sretna da sam i ja žrtva koja ima toliko komentara!!!
Uvijek posjećujem puuno blogova i nekad se desi da neki blog ima
puuuno komentara i onda ja to zaželim,iiii...ŽELJA SE OSTVARI!
Ja sam danas bila na bazenima i bilo je super!

LOVELY LINDSAY!!!

Pa sam došla kuć brzinom
munje se otuširala i oprala kosu, i nakon toga s tatom otišla kupiti role!
Joj sam da znate kak su zakon...I eto ja ih kupila,i otišla s mamom do grada!
Bilo je suuper u city-u samo kad smo taman trebale krenuti kući počela je
OLUJA!Užasno!Ušle smo u kafić i čekali da se ova situacija smiri!Trajalo je,ali
nije mi bilo dosadno jer sam imala meni jaaako drago društvo!LOL...
No OK. sad je prestalo!!! Nadam se da će ostati još ovaj "commentsvirus" na mom
blogu....Ma sigurno hoće...Ajde neznam više šta da Vam pišem!Idem promjeniti
wallpaper, i ostavljat komentare onima kojima nisam a mene su posjetili!
Ajde kissach!Sara!


- 22:08 - TIPKAJ,TIPKAJ! (0) - #Print# -

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


nEKE PJESME....
Pussycat Dolls-I don't need a man

Hilary Duff-Someone's Watching Over Me

JoJo-Baby its You(REMIX Baby its you)


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
>