< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

...me myself & I...

IME: Josipalud
ROĐENA: Da,jesam..22.11.92thumbup
ŽIVIM U: Belišćuparty
RAZRED: 1.b OG...najluđi..bang
LJUBAV: (ne)sretno zaljubljena ..cerekbang
MSN: josipa999@hotmail.com blabla
E-MAIL: josipa_999@vip.hr smokin



...tHe BEsT...


PRIJATELJI: Marac,Kazo,Ivanković..mah
PRIJATELJICE: Anđela,Tanja,
Ana Mare,Senka,Lonca,Šeb,Ema,
Sanela,Marina,Kass...ma ustvari sve cure iz razreda ...wave
GRUPE: Hladno Pivo,
Prljavci...Black Eyed Peas...greedy
PJEVAČI: Giuliano, Oliver ...puknucu
PJEVAČICE: Beyonce, Gwen, Nina ..lud
SERIJE: Puna kuća,Forenzičari, Uvod u anatomiju,
CSI, Zabranjena ljubav ...cerek
GLUMCI: Chad Michael Murray,
Jesse Metcalfe ...cerekcerek
GLUMICE: Drew Barrymore,
Nicole Kidman, Lindsay Lohan ...blabla
FILMIĆI: 10 razloga zašto te mrzim,
Titanic, Sjećaš li se Doly Bell ...yes
KNJIGA: W.Shakespeare:
Romeo & Julijacerek
SPORTOVI: Odbojka i nogomet nut
SPORTAŠI: Mario Ančić, Vedran Čorluka ...kiss

...




Free Web Counter
Get a Free Web Counter











linkići...;)

...baraberi...burninmad

tanjasmijeh
tinacool
karlayes
ivanaughty
adriannathumbup
lukazaliven
josipasmokin
anjaparty
lucijablabla
špoljolud
filipnut
doris h.pjeva
doris pfino
mršićheadbang
vanessadead
zekomouthwash


...žabari...smokin

deninut
marijarolleyes
anacool
emazujo
mateapuknucu
karolinamah
andreaparty
marijanadead
tenathumbup
loncasmijeh
horžazujo
ineszaliven
aleneek
rixzujo
ana marijaeek
marinarolleyes


...ostali...mah

melanieblabla
raythumbup
jelenagreedy
leasmokin
Kassbelj


...fotke...


... ja ...mad


...L.J..heh..Tanja...njami


Lucija, Sara, Ivana, Lucija, Anđela, ja i Tanja blabla


Dunja mah


KrIzMa...

Tamo u crkvi...yes


Anđela i ja u "prvom planu"...headbang



Moj razred...tzv. 8.d...thumbup


Večera..će uskoro..valjda..:(namcor


Kuma...Anči...nut


Moji frendovi,ja...


Lucija i Sara rolleyes


Anđela mouthwash


dečki u zagrebu ....
(Deki,Vicko,Mare,Stevo...) wink


Šeki na ekskurziji...


Marija i ja.. burninmad


ja


Opet ja bang


Lucija,ja,Sara i Ivana cool


Ines i ja naughty





petak, 27.06.2008.

...nju post...wow,nakon 3 mjeseca...i bez smajlića...

hello ljudi....
da,dobro vidite....ja odlučila napisat nešto novo,nakon 3 mjeseca....
i više...da ne povjeruješ....više me nitko i ne posjećuje...nisu ludi..
ugl..nisam pisala iz više razloga...
komp mi je u banani...svako malo...spor je i onda mi se neda...
neda mi se ni iznosit svoj život na net....a i nisam tak često na kompu ko nekad...sad ovo pišem isto iz više razloga...komp mi je još uvijek spor i samo čekam kad će zaštekat...al mi je strašno dosadno...pol 1 ujutro je...ljeto...weee...i ne znam šta bi sa sobom...
kad bi ja sad išla pisat "dogodovštine" od prošlog posta...uu...
neda mi se...samo kraći pregled...ne baš kronološki...
1.may...vašar u Belišću...uuu,dobro biloo...al kiša padala...
fuj...ko svinje smo bile..
bile Kas,Karo,Sanja,Plawusha i ja kod mene..
...
ono najbitnije,škola je gotova...aleluja..
proš'o sam s 5...bravo ja...haha
bilo je stresno zadnjih dana...blju....
bili smo i na izletu s razrednikom,razredom,harmonikom i čikom koji ne zna od Belišća do Valpova dovest bus...trš...
al je bilo odlično...iako je bilo klanova,ogovaranja....al sve je to za ljude..valjda...bitno da smo se mi fino napapali...
...
zadnji vikend poslije škole (a nama je 13.6 završilo...hehe) s
bile Karo i ja kod Kass pavati...razbolila sam se tamo...a i nove ljubavi se rađaju...hihi...:)
...
jučer Dunja i ja pekle palačinke kod mene...
ja sama doma...bila...sad je tata došao...
čak je bilo jestivo...možemo se udat....
...
danas,a i ovih dana-bazen,of kors...
baš volim taj naš bazen...voda je predobra....
nek kaže ko god šta hoće...
....
sad sam maloprije došla doma...
bile šetat Nerinu osobu Olija (čitaj ker)
pali se na Mirnu...ko zna jel sad spava ili ima noćne more..
jadna đukela...
neki deda skoro pao s bicikla...
zato što je nama dečko umoran...wow...
"nebi mu se digao do sutra" -Mici kaže...
...
ljubav...supej,savršeno...
samo mi je beba zaposlena,tam kod uje...
pa jedva čekam da svrši s tim...
ovaaj...završi...
...
eto...idem sad pavat...
pozz i pussa svima...;)



| CoMmEnTaRiChI (15) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.