< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

...me myself & I...

IME: Josipalud
ROĐENA: Da,jesam..22.11.92thumbup
ŽIVIM U: Belišćuparty
RAZRED: 1.b OG...najluđi..bang
LJUBAV: (ne)sretno zaljubljena ..cerekbang
MSN: josipa999@hotmail.com blabla
E-MAIL: josipa_999@vip.hr smokin



...tHe BEsT...


PRIJATELJI: Marac,Kazo,Ivanković..mah
PRIJATELJICE: Anđela,Tanja,
Ana Mare,Senka,Lonca,Šeb,Ema,
Sanela,Marina,Kass...ma ustvari sve cure iz razreda ...wave
GRUPE: Hladno Pivo,
Prljavci...Black Eyed Peas...greedy
PJEVAČI: Giuliano, Oliver ...puknucu
PJEVAČICE: Beyonce, Gwen, Nina ..lud
SERIJE: Puna kuća,Forenzičari, Uvod u anatomiju,
CSI, Zabranjena ljubav ...cerek
GLUMCI: Chad Michael Murray,
Jesse Metcalfe ...cerekcerek
GLUMICE: Drew Barrymore,
Nicole Kidman, Lindsay Lohan ...blabla
FILMIĆI: 10 razloga zašto te mrzim,
Titanic, Sjećaš li se Doly Bell ...yes
KNJIGA: W.Shakespeare:
Romeo & Julijacerek
SPORTOVI: Odbojka i nogomet nut
SPORTAŠI: Mario Ančić, Vedran Čorluka ...kiss

...




Free Web Counter
Get a Free Web Counter











linkići...;)

...baraberi...burninmad

tanjasmijeh
tinacool
karlayes
ivanaughty
adriannathumbup
lukazaliven
josipasmokin
anjaparty
lucijablabla
špoljolud
filipnut
doris h.pjeva
doris pfino
mršićheadbang
vanessadead
zekomouthwash


...žabari...smokin

deninut
marijarolleyes
anacool
emazujo
mateapuknucu
karolinamah
andreaparty
marijanadead
tenathumbup
loncasmijeh
horžazujo
ineszaliven
aleneek
rixzujo
ana marijaeek
marinarolleyes


...ostali...mah

melanieblabla
raythumbup
jelenagreedy
leasmokin
Kassbelj


...fotke...


... ja ...mad


...L.J..heh..Tanja...njami


Lucija, Sara, Ivana, Lucija, Anđela, ja i Tanja blabla


Dunja mah


KrIzMa...

Tamo u crkvi...yes


Anđela i ja u "prvom planu"...headbang



Moj razred...tzv. 8.d...thumbup


Večera..će uskoro..valjda..:(namcor


Kuma...Anči...nut


Moji frendovi,ja...


Lucija i Sara rolleyes


Anđela mouthwash


dečki u zagrebu ....
(Deki,Vicko,Mare,Stevo...) wink


Šeki na ekskurziji...


Marija i ja.. burninmad


ja


Opet ja bang


Lucija,ja,Sara i Ivana cool


Ines i ja naughty





srijeda, 19.03.2008.

...sretan mi imendan...

hy ljudeki....mah
Baš sam nešt' sad nabrijana da pišem something nju....pa eo...
Da krenem...danas je Josipovo...u crkvi je bilo 15.3 al mi danas slavimo...Moj tata i ja...Pa evo svima ostalima koji isto slave želim sve naajthumbup..I kak bi Kazo meni rekao...Punoo zdravlja,sreće,ljubavi...hehe...ko da ročkas slavim...
Napapali smo se bombona danas...Da,da...yes
A moji pokemoni-kemičari bili na županijskom...
Kass,Karo i Marac...wave
Ne znaju se još rezultati,al ja uopče ne sumljam u njih...lol...eek
Poslije škole sam bila s novim frendicama na cugi...Luca i Marija...
Ugl...kaže se: Svako zlo za neko dobro...Tako je nas zbližio moj bivši...burninmad
Koji je govno kakvog nema....Ak nešt mrzim to je onda kad mi netko laže u facu i to toliko vješto i bez imalo grižnje savjesti...Previše sam se razočarala u njega...I ne mogu vjerovat' da ga sam tek nakon toliko vremena vidjela kakav je zapravo...Ustvari sam još u šoku od svega što sam čula o njemu...I sad tek shvaćam koliko treba da nekog zapravo upoznaš...Ustvari,takve muljatore...Mislim da se iskreni ljudi prepoznaju vrlo brzo...Ja sam samo mislila da ga poznajem...I žao mi je što je ustvari takav gad...Jer mi je bio nekad sve...Jbg,ljudi se mijenjaju...Ali sve se jednom vrati...Tješim se ja...
I nebi sad više o njemu...nonobang
Priznali mi Kosovo....Ae lijepo...Mislim,kako kome...lud
Trenutno imam goste...uff...Navečer dolazi ostatak...mad
Škola je završila...Na neko vrijeme...Hvala Bogu...fino
Sutra počinju Veliki dani...Pa Uskrs....Nadam se samo da neće kiša glupa padat...namcor
Jučer su mi moja mala Lonca i veiki David imali ročkas...
Ona 15 . a on 16....Pa i njima sve najbolje...još jednom...smijeh
I da...Farbala sam se...crnoo...hehe...big deal...belj
Et...i to bi bilo to za danas....nut
Uživajte mi u praznicima i napravite veeeika gnijezda...party
pussa...mah



| CoMmEnTaRiChI (36) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.