< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

...me myself & I...

IME: Josipalud
ROĐENA: Da,jesam..22.11.92thumbup
ŽIVIM U: Belišćuparty
RAZRED: 1.b OG...najluđi..bang
LJUBAV: (ne)sretno zaljubljena ..cerekbang
MSN: josipa999@hotmail.com blabla
E-MAIL: josipa_999@vip.hr smokin



...tHe BEsT...


PRIJATELJI: Marac,Kazo,Ivanković..mah
PRIJATELJICE: Anđela,Tanja,
Ana Mare,Senka,Lonca,Šeb,Ema,
Sanela,Marina,Kass...ma ustvari sve cure iz razreda ...wave
GRUPE: Hladno Pivo,
Prljavci...Black Eyed Peas...greedy
PJEVAČI: Giuliano, Oliver ...puknucu
PJEVAČICE: Beyonce, Gwen, Nina ..lud
SERIJE: Puna kuća,Forenzičari, Uvod u anatomiju,
CSI, Zabranjena ljubav ...cerek
GLUMCI: Chad Michael Murray,
Jesse Metcalfe ...cerekcerek
GLUMICE: Drew Barrymore,
Nicole Kidman, Lindsay Lohan ...blabla
FILMIĆI: 10 razloga zašto te mrzim,
Titanic, Sjećaš li se Doly Bell ...yes
KNJIGA: W.Shakespeare:
Romeo & Julijacerek
SPORTOVI: Odbojka i nogomet nut
SPORTAŠI: Mario Ančić, Vedran Čorluka ...kiss

...




Free Web Counter
Get a Free Web Counter











linkići...;)

...baraberi...burninmad

tanjasmijeh
tinacool
karlayes
ivanaughty
adriannathumbup
lukazaliven
josipasmokin
anjaparty
lucijablabla
špoljolud
filipnut
doris h.pjeva
doris pfino
mršićheadbang
vanessadead
zekomouthwash


...žabari...smokin

deninut
marijarolleyes
anacool
emazujo
mateapuknucu
karolinamah
andreaparty
marijanadead
tenathumbup
loncasmijeh
horžazujo
ineszaliven
aleneek
rixzujo
ana marijaeek
marinarolleyes


...ostali...mah

melanieblabla
raythumbup
jelenagreedy
leasmokin
Kassbelj


...fotke...


... ja ...mad


...L.J..heh..Tanja...njami


Lucija, Sara, Ivana, Lucija, Anđela, ja i Tanja blabla


Dunja mah


KrIzMa...

Tamo u crkvi...yes


Anđela i ja u "prvom planu"...headbang



Moj razred...tzv. 8.d...thumbup


Večera..će uskoro..valjda..:(namcor


Kuma...Anči...nut


Moji frendovi,ja...


Lucija i Sara rolleyes


Anđela mouthwash


dečki u zagrebu ....
(Deki,Vicko,Mare,Stevo...) wink


Šeki na ekskurziji...


Marija i ja.. burninmad


ja


Opet ja bang


Lucija,ja,Sara i Ivana cool


Ines i ja naughty





nedjelja, 24.02.2008.

...Dm rules...lol...

hello....mah
Evo da se malo javim...
Dosadno mi je,pa....
Ugl...bijasmo jučer u Zagrebu...u metropoli...da,da...belj
Bilo je zakon...thumbup
Išli smo na neke 3 izložbe...Al krenimo od početka...
U 6.00 bio je polazak....Kretalo se iz Belišća....Tak' da smo si mogli dobro mjesto zauzet...Ivana,Josipa i ja došle smo prve...Pa smo sjele na klupice ispred Osnovne škole...Nostalgija...Ah...lud
Onda smo pokupili Valpovčane i ostale koji su tamo čekali...yes
Putovali smo...oko 4 sata...I prva destinacija bio je Mirogoj..Imali smo oko pola sata da sami prošetamo...I nismo našli skoro ništa što nas je zanimalo...bang
Šetali bez veze...Vidjeli grob od Ivane Brlić-Mažuranić, Stjepana Radića,Tuđmana i tak to...Onda smo upali u neki muslimanski dio...Pa smo kod nekog križa vidjeli puuno Tošinih slika,svijeća,nekih medvjedića...Pa nam bilo žao što mi nismo imali ništ za ostavit..cry
Nakon Mirogoja krenuli smo prema Modernoj Galeriji...Tamo je bilo dosadno malo...To je bilo za četvrte razrede tako da mi nismo puno shvaćali o čemu ona teta govori...lud
Poslije toga smo imali slobodno...party
Naravno, mi smo prvo otišli u Mc Donald's...njami
Kass,Karolina i ja...
Fino se napapali...Neki barem...Kass je bila gladna poslije...Svaka joj dala...bangmah
I onda...obilazak trgovina,da ne kažem grada...
Sva sreća pa nas nitko ne pozna tamo...Sram nas bilo...
Išle prvo u Muller s prijeglasnom na "u" ...smijeh
Isprobali smo...A jedno 20 parfema svaka...Sve je to fino...Al zajedno...Fuuj..lud
I šminkale se...da,da...Jadne te prodavačice,kak bi Karo rekla...zijev
Izašle van kao druge osobe....I još nam ni to nije bilo dosta...Očajno smo krenule u potragu za Dm-om...I...vrlo brzo...našle ga...thumbup
Tamo smo nastavile sa testiranjem...Imala sam make-up Mille Jovovic..ili kak se već zove...smijeh
Kupile smo lak,olovku i.....dudeee....jeeee...one...od 0-6 mjeseci....
Baš su cakane bile...Mislim moja je bila...Već sam ju izgubila...Idiot...
Onda smo otišle u Vincek...kupile sladoš i sjele na Cvijetni trg...i žderale,slikale se,češljale,pravile pletenice...ukratko:sramolite se...
Ali...ponavljam...Sva sreća pa nas nitko ne pozna...
U pola 5 smo trebali biti u Klovićevim dvorima...I bili smo...Tamo smo išli na dvije izložbe: "Dominikanci u Hrvatskoj" i "Marc Chagall"...
Bilo je dosta zanimljivo....na prvoj smo izložbi vidjeli čak i ostatke tijela tih ljudi iz 15.st...Brr...Jezivo...mad
Nakon te izložbe svi smo bili vrlo umorni pa nam je ona teta kustosica odlučila Chagalla skratit...na samo 20 min...I vrlo smo joj zahvalni na tome...Barem moja grupa...Ostalima ko kriv...Šta nisu išli na WC s nama..belj
Taj Chagall je zanimljiv...čak...iako smo bili krepani i trgali se ko će sjest na stolicu ako je ima u prostoriji...Ugl..Impresivan je bio,fakat...thumbup
Jedino što je sebe doživljavao kao pola čovjek-pola magarac...Al ajd...Oprostit ćemo mu...smokin
Imali smo onda još malo slobodnog...Otišli kupit potrepštine za put...I tak...
I onda krenuli doma...Put je bio zanimljiv...S nama su išli većinom ljudeki iz 4.a...Fora su...Pogotovo twinsi...wavewave.Uoči razliku...smijeh
Imali smo i lančano masiranje...Nas 5,6...Lol...dead
Došli smo doma oko 11...Van nisam išla...Nisam bila u stanju...greedy
I tak...gotov moj "kratki" izvještaj....
Inače kod mene nema ništ posebnog....
Možda otvorimo novi blog...Kass,Karo i ja....
Bit' ćete obaviješteni...
Pozz svima....poseban ekipi od sinoć...i mojim pokemonima koji nažalost nisu išli...burninmadwave
tuzan



| CoMmEnTaRiChI (27) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.