< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

...me myself & I...

IME: Josipalud
ROĐENA: Da,jesam..22.11.92thumbup
ŽIVIM U: Belišćuparty
RAZRED: 1.b OG...najluđi..bang
LJUBAV: (ne)sretno zaljubljena ..cerekbang
MSN: josipa999@hotmail.com blabla
E-MAIL: josipa_999@vip.hr smokin



...tHe BEsT...


PRIJATELJI: Marac,Kazo,Ivanković..mah
PRIJATELJICE: Anđela,Tanja,
Ana Mare,Senka,Lonca,Šeb,Ema,
Sanela,Marina,Kass...ma ustvari sve cure iz razreda ...wave
GRUPE: Hladno Pivo,
Prljavci...Black Eyed Peas...greedy
PJEVAČI: Giuliano, Oliver ...puknucu
PJEVAČICE: Beyonce, Gwen, Nina ..lud
SERIJE: Puna kuća,Forenzičari, Uvod u anatomiju,
CSI, Zabranjena ljubav ...cerek
GLUMCI: Chad Michael Murray,
Jesse Metcalfe ...cerekcerek
GLUMICE: Drew Barrymore,
Nicole Kidman, Lindsay Lohan ...blabla
FILMIĆI: 10 razloga zašto te mrzim,
Titanic, Sjećaš li se Doly Bell ...yes
KNJIGA: W.Shakespeare:
Romeo & Julijacerek
SPORTOVI: Odbojka i nogomet nut
SPORTAŠI: Mario Ančić, Vedran Čorluka ...kiss

...




Free Web Counter
Get a Free Web Counter











linkići...;)

...baraberi...burninmad

tanjasmijeh
tinacool
karlayes
ivanaughty
adriannathumbup
lukazaliven
josipasmokin
anjaparty
lucijablabla
špoljolud
filipnut
doris h.pjeva
doris pfino
mršićheadbang
vanessadead
zekomouthwash


...žabari...smokin

deninut
marijarolleyes
anacool
emazujo
mateapuknucu
karolinamah
andreaparty
marijanadead
tenathumbup
loncasmijeh
horžazujo
ineszaliven
aleneek
rixzujo
ana marijaeek
marinarolleyes


...ostali...mah

melanieblabla
raythumbup
jelenagreedy
leasmokin
Kassbelj


...fotke...


... ja ...mad


...L.J..heh..Tanja...njami


Lucija, Sara, Ivana, Lucija, Anđela, ja i Tanja blabla


Dunja mah


KrIzMa...

Tamo u crkvi...yes


Anđela i ja u "prvom planu"...headbang



Moj razred...tzv. 8.d...thumbup


Večera..će uskoro..valjda..:(namcor


Kuma...Anči...nut


Moji frendovi,ja...


Lucija i Sara rolleyes


Anđela mouthwash


dečki u zagrebu ....
(Deki,Vicko,Mare,Stevo...) wink


Šeki na ekskurziji...


Marija i ja.. burninmad


ja


Opet ja bang


Lucija,ja,Sara i Ivana cool


Ines i ja naughty





subota, 14.04.2007.

...petak 13...:(

da, danas je taj čuveni petak 13. i zamislite nije mi se ništ straašno dogodilonamcor...baš naprotiv...bila ja danas na sladoledu..u „Belu“..jaao..išla sam sa Šeb, Horžom i Loncom...cure su superthumbupthumbupthumbup...pozz njimamah...i tak,došli mi u tu tzv. slastičarnu...i Mršićeva i Šeb uzele sladoš od banane..i dobile u njemu komad banane..i neće ga jest..petak 13.,pa...joojheadbang....i onda ja išla u Valpovo (opet)..već sam tamo k'o doma...prvo do Marije i Ane, pa u centar...tj.park...Marija imala „date“..s ...nije bitno kim...satima je to trajalo...Anamah i ja malo šetale..i bile nam kolegice i blaženi među ženama Bošnjakbang tamo...i tak mi išle pričat s njima...lude su,e...Emu muči tehnika, Sarin „tata“ je ružan, Sanela „kvari“ slike , Vedran se ubio na sred parka i taksmijeh....ugl,pozz svima njima...i onda konačno završio spoj...ishod još ne znamoburninmad...al je taj lik nepristojan do bola...penzić...heh...i poslje tog ja došla doma...pa opet van...sad sam srela Mršića i mal s njim mljela...a on isto budala...(znat će zašto)....rolleyes
e,da...ja i Matija konačno prekinuli...ovaj put forever...stoka jednabangburninmad...slao poruke (i to ne Bog zna kakve) drugoj curi...onoj Ani o kojoj sam pričalayes...i ja onak slučajno nju upoznam..preko šogoricesmokin..i skužimo da joj je on to slao,a bio sa mnomcerek....headbangkonjinaheadbang...ne podnosimo ga više ni ona i ja....naravno,odmah sam ga ostavilayes...bili smo 10 mjeseci...i sad mi je žaolud...svašt' sam ja propustla zbog njegaheadbangheadbangheadbang..(na ekskurziji,bang kirvajima,wink Denija i Veca zbog njega odj... zbog njega..)blabla i on mi tako vrati...odvratnomad...sad mu je žao, i priča mi neke priče da voli samo mene...bla,bla...sad je kasno...i prekasno...yes
et..sad mi došla Dunja...pa budite pozdravljeni....mahwavemah
pusa.....kiss



| CoMmEnTaRiChI (93) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.