petak, 07.07.2006.

oi oi

ej ljudi.ja evo pišen post jer bi ka tribala ić u makarsku sutra.mislin nije to tako loše bar ću se kupat na nekoj zdravoj plaži(a ne na baćama na koje iden svaki dan jer san lina otić do obojene)tako da van neću pisat tjedan dana.hehehe malo ćete se odmorit od mene ovako dosadne....hehehehehehehehe.....aj evo van neke gluposti

ko drugome jamu kopa,fizički je radnik!!

više nisam umišljena,sad san savršena

bolje šest sati u školi nego ne spavat uopće

molin te pošalji mi svoju sliku-moja susida ne viruje u izvanzemaljce!!

čini ti se da si najpametniji čovik na svitu??znaš šta-imaš pravo.....čini ti se.

moto poraženog natjecatelja-važno je sudjelovat

kud narkoman prođe tu trava ne raste

ko jede na boji se gladi

mislim-dakle žena sam

sa šizofrenijon nikad nisi sam!!

u raju je lipo al u paklu je ekipa!

muškarci imaju problem za svako rješenje

muškima mozak možda nije slaba točka al je ipak točka

nas dvoje ko tri budale...

postoje tri vrste ljudi-oni koji znaju brojat i oni koji ne znaju...

na diraj me.znam karate,kung-fu i 47 drugih opasnih riči


ne viruj im-svi oni lažu
ne bacaj se u ljubav-kajat ćeš se
živi vječno-umri mlad
boli te-gdje i kasd
puši travu-kupaj se u pivi
imaj na umu-JEDNOM SE ŽIVI!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


eto to bi bilo to...
pozdrav ljudi roflwave

- 09:38 - kOmENtaRi (28) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.