srijeda, 24.05.2006.

Jooooooj-opet naslov....Ma,neman pojma :P

hej ljudi!!!evo ja se danas vratila iz škole i baš imala želju napisat jedan postić na moj blog.hm...evo ovako-razlog mog pisanja nije uopće neka želja da napišen nešto nego jedan događaj koji me inspirira za pisanje...umrit ćete o smija...:))hehe

evo ovako da poočnem-idemo ja i cjevka(imate je u linkovima)danas školon i došli mi do skala.i dobro sve je okej,guramo se mi s onon dičicon na skalamaburninmad i taman dosli na pola skala,pristala lipo gužva kad se cijevka iz čista mira složi na pod i odleti niz skale!!!ludsmijehhahhaaa!!!prvo-skoro je i mene povukla za sebon(srića da san ja stabilna pa san je uvatila da ne odleti do kraja),drugo-ona je umrla od smija(i ja isto,a sta cu bilo je smisno)pocela se cerekat po skalama i svi su je blido gledalinamcor,a novi profesor iz povijesti joj je zavarija u facunaughty,i da naravno trece-necu ni napominjat da je oko nas bilo masu ljudi,a i onih koji(sudeći prema cijevkinom misljenju)to nisu tribali vidit,cili naš razred,jedno 50 profesora(nije se bas bila tako rascistila guzva ka sta san ja gori rekla),i uz njih još pola škole....koja je to komedija bila...a naravno ka uspomenu je ostavila cjevki neki novi nadimak(kojeg se ja ne sićan,znan da su je nesto zezali priko sata) te ogromnu modričetinu na rucigreedy koja ima neku plavo-ljubičasto-zeleno-smeđu boju....i vidite vi sad šta znači bit smotan-meni ,koja nikad ne pisen nesto previse duge postove(nedostatak inspiracije)cijevkina smotanost je priskrbila ja mislin najduzi post u povijesti bloga stupiddoggy...cerekcerek


eto ja mislin da bi to bilo to,sve san u detalje prepričala,ispričala,dobro san se napričala i sve san vas zapričala i čak se uspila složit par riči koje se rimuju...hehe-ovo zadnje je ŠALA.....pozzzzz

njamiroflmouthwash

- 19:39 - kOmENtaRi (13) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.