petak, 19.05.2006.

hahaha...

hej ljudi!!!:)nisan van se javljala vec par dana pa san evo sad odlucila napisat jos jedan postic..:))evo ove baze san nasla na nekom blogu(nek se na naljuti onaj s cijeg je) i umrla sam od smija tako da ih sad dajen vama da se i vi malo cerekate :))heheroflrolleyesnaughtydeadrofl
Izgubljen je doberman...ako ga netko vidi...neka bježi!

Znate kaj je groblje???
pun kurac ljudi..a nigdje žive duše!

Jel jedeš vi juhu iz vrečice??
da?!?Pa šta si takva sirotinja da nemaš doma tanjur pa moraš jest juhu iz vrečice!?

Neboj se lanaca...to su samo prosto nanizane nule!

Raj je ok...al u paklu je ekipa.

Nijedna osoba ne zaslužuje tvoje suze...a ona koja ih zaslužuje-neče te rasplakat.

To the world you may be one person,but to the one person you may be the whole world!

Samo smo jednom mladi jer nas svijet više nebi podnio!

Moj pokvareni osmjeh dobro pogledaj...đubre ko ja ne umire!

Ti si moj najbolji frend-kad piješ,i ja pijem,kad plačeš,i ja plačem,kad se smiješ,ja se smijem,kad se baciš s balkona....ja se opet smijem!

Ja nikad ne pijem,osim kad sam sama il kad sam u društvu!

Ako poštuješ pravila propuštaš zabavu!

Pušenje skračuje cigarete!

Mi smo oni na koje su nas roditelji upozoravali!

Zašto se štrumpfovi stalno smiju???
Jer ih trava škaklje po jajima!

Svijet pripada budalama jer su u večini!

Svanut če novi dan-bezobzira ustao ti il ne!

Učim za 5,naučim za 4,odgovaram za 3,zaslužim 2,dobijem 1!

Razlika između škole i ludnice............telefonski broj!

Živi kao da ti je svaki dan posljednji i vidjet češ...jednog dana češ imati potpuno pravo!

Ide murjak parkom i čuje kak u grmu neš šušti i pita on-"ko je to u grmu?"-a neko mu odgovori-"jan cloud van damm."-a policaj veli-"ma izađite sva četvorica."

Zumbuli,zumbuli cvatu
jebem ti mamu i tatu
jebem ti baku i dedu
a sada ste vi na redu.

btw.poruka za onog znas ti mene i to do(valjda bi tu tribalo ic dobro al bice nije stalo)-ti si gllluuup,mani se nece svidit jer ti meni ostavljas debilne komentare na blogu??!!?
pa ja ih cak ni nemoran citat...vidi se da nemas veze o internetu...:))

poZZdrav ljudi :))

- 08:47 - kOmENtaRi (0) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.