< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pozz...evo ovo vam je moj mali blogek i budem ja pisala kad ufatimsmijeh vremena...yes
Free Web Counter

hit Counter

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

blogovi ljudova koje ja chitam
Julija ; )
glam girl
i_wanna_cry_alone
moja seka-Mateacerek
mario-morbid shit


ovo vam je moj mali majmunko rofl:


adopt your own virtual pet!


Linkovi

layout for myspace

layout for myspace

nešto o meni
Friendster images

Friendster images



-zovem se Iva
Click here to get more icons like this!

- 2. raz opće gimnazije
-ugledala svjetlo dana 31.3.'91.
-volim jesti :pizzu,sendvice
iz Maskea(al glad ne pita)njami
-kažu da sam plava(hm..nisma
nikad pitala kak to misle..hm..ugl)
-iz Nove Gradiške samnaughty
-slušam Bleck Eyed Peas, Gwen S.,
Pussycat dolls
-naj boja: pink i ljubičasta...i PLAVA
-naj klub: a zna se-DINAMOwink
-obožavam mačke i mopsove
-naj serija : Osveta ljubavi (al nema je više)namcor
i One tree hillcerek
-naj frendice: Mateelud
Click here to get more icons like this!


najslađe slikice..........

Image Hosted by ImageShack.us
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Blog images

Blog images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Blog images

Blog images


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Images for your blog

Images for your blog


Images for your blog

Images for your blog



Nicole Scherzinger - Baby Love



Free Music

Free Music





OVAJ BOX BITI CE ZA SLATKE LJUBAVNE SMS PORUKE...PA AKO IMATE I VI KOJU,OSTAVITE MI JE U KOMENTARIMA...

Ti si svijetlost u tami života, ti si u mojoj glazbi jedina nota, ti si beskrajna tema za moje sne, ti si moj život i moje sve...

Moj je život pjesma bez kraja, a ono što ja želim je daleko od raja. Pakao je za mene svaki dan bez tebe i sve što želim je da imam tebe kraj sebe...

Šaljem ti jednu pusu: slatku kao med, mekanu kao oblak, sjajnu kao zvijezda, šarenu kao duga, toplu kao sunce i dugu kao vječnost...

Pravi prijatelji nisu oni koji ti brišu suze,vec oni koji čine sve da ne zaplačeš...

I ove ću noći teško sklopiti oći jer onaj kojeg volim ne može doći. polako sklapam oći, pa spavat moram poć' al' najprije ću tebi poželjeti LAKU NOĆ...

Voljela sam sunce i rosu u travi, željela sam ljubav i poljubac pravi, tražila sam sreću u kapima kiše, možda sam znala da me ne voliš više...

Kad se smiješ nitko ne vidi tvoj osmijeh...Kad plačeš ,nitko ne vidi tvoje suze... Probaj prdnuti!smijeh

Nemoj patiti, suze liti, ako me voliš, nemoj to kriti. Ne muči srce, ne muči sebe, jer možda i ja volim tebe...



nedjelja, 26.08.2007.

Hmmeek..kad pogledam datum zadnjeg posta odmah mi dođe da napišem novi..pa evo,uhvatila malo vremena(mislim dosada je ipak prevladala) da naškrabam novi post…i tako…ljeto laganim,al sigurnim korakom izmice i škola se isto tak približavacry…neki pokušavaju ovaj zadnji tjedan uopće ne mislit na školu i zaokupit se bilo cime…evo,ja sam odlucila svoje slobodno vrijeme i zadnji tjedan praznika provesti pred kompom i uglavnom ne radeci ništa..pa kud ces bolje..a kad mi se oci vec pocnu polako skupljat onda samo prošecem do svoje sobe(il frižidera..da..naughtyheh..),upalim telku i gledam sta mi god dođe pod ruku..tako sam postala najveci fan Tree hill-a i O.C.-azubo…da,da..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...a i SP (atletika) redovito znam pogledati…obavezna oprema kraj mene je naravno kantica sladoleda i čokoladalud…a da bih našla nekakvu ravnotežu,sutra dan najcesce ne jedem nista..mda..sto vuce razne posljedice za sobom,poput vrtoglavice nprrolleyes…al dobro…i da,zaboravih spomenut da sam postala vele majstor u igranju igrice mahjong..zaaakon igra..morate probatyesmouthwash
…nemojte mislit da ja ovak cjelo ljeto..nene..sam od prošle nedjelje..samsmijeh…a do tad sam sve to radila skupa sa mojim sekamafino…shala…ma ljeto je prošlo,ono..sve 5…ne mogu da se požalim…ugl bilo je lodoroflzujo…a sve sto je lijepo,kratko traje..da..smrc…vec me nostalgija hvata kad se sjetim da za sam par dana opet moram krenuti odbrojavati daneno…do sljedecih praznika..
…evo,sad sam malo gledala slike iz zoo-a kad smo bile u zgb-u pa cu stviti one koje su meni najthumbup..da..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


…mislim da sam dosta dobro docarala kako provodim ove vruce dane…da…pjevapuno poz od mene…kisspusa…



| Izjadaj mi se (9) | potroši višak tinte | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.