< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pozz...evo ovo vam je moj mali blogek i budem ja pisala kad ufatimsmijeh vremena...yes
Free Web Counter

hit Counter

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

blogovi ljudova koje ja chitam
Julija ; )
glam girl
i_wanna_cry_alone
moja seka-Mateacerek
mario-morbid shit


ovo vam je moj mali majmunko rofl:


adopt your own virtual pet!


Linkovi

layout for myspace

layout for myspace

nešto o meni
Friendster images

Friendster images



-zovem se Iva
Click here to get more icons like this!

- 2. raz opće gimnazije
-ugledala svjetlo dana 31.3.'91.
-volim jesti :pizzu,sendvice
iz Maskea(al glad ne pita)njami
-kažu da sam plava(hm..nisma
nikad pitala kak to misle..hm..ugl)
-iz Nove Gradiške samnaughty
-slušam Bleck Eyed Peas, Gwen S.,
Pussycat dolls
-naj boja: pink i ljubičasta...i PLAVA
-naj klub: a zna se-DINAMOwink
-obožavam mačke i mopsove
-naj serija : Osveta ljubavi (al nema je više)namcor
i One tree hillcerek
-naj frendice: Mateelud
Click here to get more icons like this!


najslađe slikice..........

Image Hosted by ImageShack.us
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Blog images

Blog images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Blog images

Blog images


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Images for your blog

Images for your blog


Images for your blog

Images for your blog



Nicole Scherzinger - Baby Love



Free Music

Free Music





OVAJ BOX BITI CE ZA SLATKE LJUBAVNE SMS PORUKE...PA AKO IMATE I VI KOJU,OSTAVITE MI JE U KOMENTARIMA...

Ti si svijetlost u tami života, ti si u mojoj glazbi jedina nota, ti si beskrajna tema za moje sne, ti si moj život i moje sve...

Moj je život pjesma bez kraja, a ono što ja želim je daleko od raja. Pakao je za mene svaki dan bez tebe i sve što želim je da imam tebe kraj sebe...

Šaljem ti jednu pusu: slatku kao med, mekanu kao oblak, sjajnu kao zvijezda, šarenu kao duga, toplu kao sunce i dugu kao vječnost...

Pravi prijatelji nisu oni koji ti brišu suze,vec oni koji čine sve da ne zaplačeš...

I ove ću noći teško sklopiti oći jer onaj kojeg volim ne može doći. polako sklapam oći, pa spavat moram poć' al' najprije ću tebi poželjeti LAKU NOĆ...

Voljela sam sunce i rosu u travi, željela sam ljubav i poljubac pravi, tražila sam sreću u kapima kiše, možda sam znala da me ne voliš više...

Kad se smiješ nitko ne vidi tvoj osmijeh...Kad plačeš ,nitko ne vidi tvoje suze... Probaj prdnuti!smijeh

Nemoj patiti, suze liti, ako me voliš, nemoj to kriti. Ne muči srce, ne muči sebe, jer možda i ja volim tebe...



nedjelja, 04.03.2007.

Jole&Puky=B.F.F.

Ojlamah
Upravo mi seka otišla u Zaprešić i neam šta radit pa mi došlo da napišem neki post…upozoravam vas da neam pojma štac pisat tak da ce sve bit ''s brda, s dola''(tak se to kod nas veli..lol…).
Neznam jesam vam pričala tko je ''moja seka''…no ugl.,to je moja sestrična s kojom sam si stvarno naj..zajedno smo otkad smo se rodilenaughty..lol…to vam baš zakon..ono, imaš i seku i naj frendicu u jednom..eh..to treba moći..ak imam kaki problem(mda) il tak neš, a kom cu drugom rec neg njoj…
I sad ce se ona čudit šta sam ja raspalila pisat o njoj al etsmijeh..baš sam se nasmijala kad sam se sjetila našeg izlaska u petakblablasmijehblabla…išle smo na neki party u The Best-techno party..loodo nam je bilo…al mi smo izgledale loodo tek kad smo išle kući..hehe…raspalile smo pjevat na sred grada ''Srce nije kamen''naughtymouthwash…mdaaaaaaa….sva sreća što niko nije bio prisutan…ok…bilo je..al nismo se mi baš obazirale na njih..a i preskakale smo zebru..nak..prvo smo se svađale(ak se to može nazvat svađom…jel zebra crna s bijelim prugama il je bijela s crnim?) no ugl..i tak naišle smo na zebru i krenule skakati po onim bijelim prugamadeadsmijeh
Eh…ma nema nam ravnih…nama nikad ne može bit dosadno ak smo zajednoeeknono..uvijek neš napravimo…čak smo se nekak i zabavile ovu subotu koja je bila tak trula..joj..užasno..al ne bih o tome…
Moram ja do nje malo u taj Zap..jedva čekam njenu krizmu(ja kuma)..ima da se zapijemo u onaj petak prijeparty..lolčina…
Sad samo čekam ljeto…jebeno ljeto…uf…pa pozdrav svima…kisz….a extra kisz mom Pukyukiss



| Izjadaj mi se (39) | potroši višak tinte | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.