¤She moves in her own way.

04.01.2008., petak


I'narr en gothrim glinuva nuin I'anor
prvotni poriv mi je uzet maramice iz torbe i zajedno s paketićem manijakalno joj ih nagurat u usta.
ako to ne zaustavi njene glasnice i ostale pomoćne organe u stvaranju tog uzasnog glasa,
necu oklijevati pri upotrebljavanju neke jače sile.
maramice are sometimes just not enaugh. jbg.
(al oke. priznajem im da su zadnja 2 tjedna uspješno zaustavljale nijagarine slapove iz mog nosa Oo // =D)


Image Hosted by ImageShack.us


1.siječanj
ono diiljem svijeta se iz godine u godinu, uz puno buke i pompe, slavi nadolazeća godina.
to su sve velike pripreme koje se razvlace kroz nekakvo cak razdoblje od 2 tjedna
kako bi ta vecer prosla savrseno ili se jednostavno 31.12 kupi bon od 100kn pa se zivka okolo da se vidi
gdje jos ima mjesta. te stvari u zadnji cas cak i super produ. (tak je bilo prosle godine kod mene,i mogu vam rec,bilo mi je prejebeno ^^)

"Ideja stvaranja zaglušujuće buke uoči ispraćaja stare i dočekivanja Nove godine korijene vuče iz rituala tjeranja zlih demona koji prijete uništavanjem usjeva. Stoga nas usred novogodišnje noći na raznim krajevima svijeta ne iznenađuju suzvučja lonaca, tavi, čaša, zvona, bubnjeva, sirena, vatrometa i glazbe."

evo sad znate da osim vatrometa ili onih petardi ako nemate 3 kune za to,
mozete upotrijebit i lonce,čaše i TAVE.
pa ajmo stat u krug i u ritmu lupat jedan drugog po glavi TAVAMA.
pri odbrojavanju mozemo cak pojačat udarce radi ugođaja..zvuk jači,glavobolja priuštena a alkohol se nije niti dotako.
pa djeco,uzmimo TAVE u ruke i zaigrajmo "ko zadnji poljubi pod" , who's in? :D

¤ Kažu da na Staru godinu sve novčanike treba napuniti novcem i financijsko će nas blagostanje pratiti tijekom cijele godine
¤ Za sreću u ljubavi na Novu godinu treba odjenuti crveno donje rublje
¤ Kubanska tradicija nalaže da sa znakom ponoći pojedete 12 grejpova. Grejpovi, naime, simboliziraju mjesece godine, a poštivanje te tradicije u novoj donosi sreću.Simbolički, Nova godina predstavlja obnavljanje života, a običaji su, iako modificirani kroz stoljeća, zadržali svoje specifičnosti.
¤ Na Filipinima je bitno pri otkucavanju ponoći na satu imati stol pun hrane, što osigurava blagostanje u nadolazećoj godini.
¤ Širom svijeta se rođeni 1. siječnja smatraju rođenim pod sretnom zvijezdom.
¤ Poljubac u ponoć nije samo dijeljenje trenutka euforije, već i zavjet bliskosti u nadolazećih 12 mjeseci.
¤ Prva osoba koja uđe u kuću iza ponoći imat će na vas poseban utjecaj u novoj godini, a praznovjerje još kaže da se dobrom možete nadati bude li to visok, tamnokos i naočit muškarac.
¤ Posao koji inače obavljate dobro je i s mjerom obavljati i 1. siječnja i uspješno ga okončati.
¤ Želite li dobru i uspješnu godinu, nikako je ne smijete dočekati s dugovanjima. Svoje račune podmirite, tako da u novu godinu uđete poravnatih računa, što će vam osigurati blagostanje.

sranje.sranje.sranje.i....sranje.
nesto si u glavi odlucis i nova godina je savrsen izgovor za "novi pocetak" ili "okretanje stranice"
to je to. i po meni,i dovoljno.
(ok i ono sa crvenim donjim rubljem necemo izostavit. to je seksi vjerovanje :D)

Image Hosted by ImageShack.us


eto. to bi bilo sve o novoj i glupostima.
imam jos jednu napomenu.
nisam AMATERKA. i ovaj blog mi je ZAJEBANCIJA.
i ako je nekome glup MOZE ODLEPRŠAT ODAVDE.
MENI SE STVARNO ZIVO JEBE.

no,uredu. to je sve sto sam ja imala za reci

sretna nova svima!


over&out

EDIT.

isključi me.
izvuci žicu iz utičnice i dopusti mi da utihnem. želim prestat disat.
samo na trenutak izać i razgledat svijet. odozgo.
zelim naučit kako primjenit savjete koje djelim okolo,kako voljenim osobama reći da je stvarno.
trebam vas da me to naucite..jer očito,samoj mi ne uspjeva.

daj mi flaster.
trebam ih nekoliko tisuća da zakrpam one rupe sto sam napravila drugima.
povrijedila sam ih dosta. i previše.
neki već znaju, a neki će tek shvatit da su povrijeđeni.
posustajem.
zaustavi vrijeme, a onda pritisni "rewind"
nekoliko sati..dana..samo okreni par krugova unatrag i vrati me na bezgriješan početak.
obećajem da će biti drugačije.
u svakom slučaju..bolje.
obećajem da cu dokazat da sam vrijedna ljubavi.
da se vrijedi potrudit.
tekilu sam izlila,ali u sebe.
žudila sam za vama. htjela vas zagrlit i reći oprosti, a suzama dokazati da to stvarno i mislim.
suze su se također izlile u mene jer izvana se mogao primjetit samo smjeh.
postala sam ono što me prije tjeralo na plač.
mozda samo na par dana,ali i to je previse jer tih "par dana" bi uskoro mogla zamjenit rječju
"početak".
početak onoga od čega zazirem.
mozda mi Petar Pan pomogne. sama neću uspjet.
ali obećajem,vratit ću se.
obećajem.

I sad, kad razmislim
i pocnem živjeti normalno
Shvaćam da stvarno nije bitno
na koji nacin je otiš'o
on za mene još uvijek živi
i odvodi djecu u bolji svijet
Znam da treba gledati naprijed
al ponekad još pitam se

("Kako je umro Petar Pan"-Skaut)


- 14:49 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0