Pfuj cigarete
[ # ]

-------------------------------------acab
20.02.2009.

Dokoličareći kod bake u rodnom mi selu, igrao sam igrice na mobitelu koje sam prethodno skinuo s neta (nekih 100 komada) jer pametnijeg posla nisam našao. I ajd napokon razbili su mi monotoniju pozivom da igramo bele večeras, pa sam otišao u kafić da se dogovorimo ko sve igra i di. Svi su kasnili osim mene (kum je jebavo djevojku, drugi još nije popio cugu u nekom trećem kafiću, treći spavao) pa sam uzeo kutiju pljuga i pivo, te počeo opet drndati po igricama dok ne dođu. Dosta brzo mi je to dojadilo i nešta sam bezveze radio po mobitelu kad li naletih na program ''Allen Carr Stop Smoking'' koji sam ko zna kad skinuo na uređaj. I ajd da vidim o čem se radi, zapalih pljugu i pokrenuo sam tu aplikaciju. Nisam dosad ni pokušavao prestati nešto ozbiljnije, a pušim eto 3 godine, s tim da tu i tamo se zalomi da ne zapalim tjedan-dva. Čitam ja to i unosim neke podatke o sebi kad li zapnem na dijelu koji je tražio da unesem ime jednog prijatelja koji ne puši. Mozgam i nemogu sjetiti nikoga, svi s kojima se družim u selu puše, svi prijatelji iz grada puše, isto sa ovima na faksu. Jebote led pa ja nemam prijatelja nepušača. I šta ću jadan, upišem ime bivšače, iako sam se osjećao poprilično mizerno zbog toga, ali što je tu je. Program nije klasični pristup prestanku pušenja (bar mislim), ne govori o štetnosti duhana i o financijama jer kako kaže ''to već i sam znam''. Bazira se na suptilnom utjecaju na psihu i neku vrstu poluhipnoze tj. mislim da je o tome riječ. Ima četiri koraka ''Introduction'', ''The nicotine trap'', ''Illusion removal'' i ''The last cigaret''. Uglavnom zanimljiva pizdarija, trenutačno sam na drugom koraku i večeras ću pročitati to do kraja, pa ćemo vidjeti što ćemo dalje. Što se tiče bele, samo dvojica su se pojavila, pa smo nas troje zakartali u kafiću do fajrunta. Sutra tj. danas jer je već 00:31, idem s kumom u Šid, u neprijateljsku nam republiku po cigarete. Mislim da za sebe neću uzimati, ali jutro je pametnije od večeri, jel?

---------sid
------------------------Oj Šidu alaj si na glasu, veštačka đubriva te krasu!
28.02.2009.

sretan Nakon što sam pročitao do kraja program na mobitelu, zgužvao sam kutiju cigareta i otišao sretan spavati. U Šidu nisam kupovao cigarete. Totalno sam promijenio mišljenje o pušenju i pobio sve razloge zbog kojih sam pušio. Eto uopće mi ne pada na pamet da više ikad to smeće stavim u usta, i poprilično sam zadovoljan sobom - pozdrav pobjedi! Htio sam to podjeliti sa ostalima (altruizma mi mog) no kad sam im krenio objašnjavati, nezainteresirano su me slušali i na kraju ismijali. Ali jebeš mi sve, tako bi i ja reagirao, mene je samo dosada na neki način dovela do prestanka pušenja. Zato sam im svima prebacio tu aplikaciju na mobitele, i u nadi da će jednom naći vremena za to.
Zato ću reći - Živijo Allene Carr-e ti care! i ako netko želi, evo download
link.

28.02.2009....21:27 [ Komentari (5) ] Isprintaj

Svi skupa protiv MUP-a
[ # ]

--------------------------------acab

Napravio sam svoj ''coming out'' kako bi to rekla gej populacija. Dugo sam nešto tajio od prijatelja, poznanika, ljudi sa tribine, kolega, djevojaka subotarki a i jedne što mi je nešto značila... Nešto što sam ja uvijek smatrao časnim i pozitivnim (jer sam dijete rata, i oni će uvijek biti heroji za mene), iako sve više shvaćam da većina ne misli tako. Čak i kad sam počeo pratiti svoj klub i ići na gostovanja, iako se činilo da je to dvoje u konfliktu, za mene nije bilo konflikta. Ali sam ipak tajio, jer sam često slušao negativnosti o tome od ljudi s kojima sam jako dobar, a ja pizda kakva sam, ne volim da ljudi misle ništa loše o meni, šutio sam i ignorirao kritike. Ta sramotit ću obitelj na uglu sretan
Uglavnom, taj moj ''coming out'' na moje iznenađenje nije bio popraćen razočaranim ljudima i šakama skinsa (jer nisam gej), nego su ljudi to dobro prihvatili, i shvatili da se ipak radi o nekoj sigurnosti u životu. Još uz moj faks, ako ga uspješno završim, mogao bih čak nešto više postići i izvuči se iz ove ''žabokrečine'' kako moj dida to običava reći, iako mi je draga ta žabokrečina.
Evo pismo koje sam neki dan po drugi put primio:

Poštovani/a,

Kao polaznika II. skupine Programa obrazovanja odraslih za zanimanje
policajac u 2008./09. godini izvješćujemo Vas da će Vaše školovanje započeti
dana 02.03.2009. godine u Policijskoj akademiji, Avenija Gojka Šuška 1, Zagreb.
U Policijsku akademiju dužni ste doći do 15,00 sati istog dana (02.03.2009.g.)
Radi ustroja novih evidencija polaznika pri dolasku na Policijsku akademiju dužni ste donijeti:
bla
bla
bla
bla
bla
Ukoliko se ne odazovete smatrat ćemo da ste odustali od školovanja.
Sve dodatne informacije možete dobiti na telefon 55/5555-555.
S poštovanjem
NAČELNIK POLICIJSKE AKADEMIJE
mr.sc. Stjepan Gluščić



Bit ću murjak. Mislim krećem u to smjeru, nadam se cilju.

Ali dosta o tome, u srijedu mi ispit iz Antičke i srednjovjekovne političke filozofije, i ja evo učim, brat mi uzeo laptop a kako nemam ništa isprintano, pišem si natuknice i pizdarije iz tekstova i skripti u rokovnik, pa ću to znanje utvrđivati u vlaku do Zagreba. Iskreno, ne da mi se, ali to bi trebalo biti tako lagano, pa me frustrira taj moj nedostatak volje.

Danas me nasmijalo ovo...

Tri studentske laži:
1. Od sutra počinjem sa učenjem.
2. Ovo mi je posljednja cigareta.
3. Skini se, neću ti ništa.

...jer zbilja je tako, bar kad gledam po sebi sretan

16.02.2009....22:19 [ Komentari (5) ] Isprintaj

PSH, PSH u Indeksu se šeće...
[ # ]





--------------------------------glol

Jutros me kum probudio, zove na kavu i da se izdivanimo. Nekako se probudio u otišao u grad, kad li stiže poruka od kolegice iz Samobora:
''Danas ti je upis ocjene iz psh''
ja:
''De ako mozes pogledaj jesam prosao to''
ona:
''Pa jesi!''
ja:
''jeee sretan nu, u vinkovcima sam i indeks mi je tu, jel bi mogao to upisati u drugom roku?''
ona:
''mozes''
Eto još jedna kvačica u ovaj moj virtualni indeks.

05.02.2009....15:28 [ Komentari (4) ] Isprintaj

u vlaku
[ # ]




------------------------Courage Wolf
Nalazim se vlaku, vučem se kući a moral se vratio u normalu jeeeedead
Bio sam na fakultetu, imao ispit iz Antičke i srednjovjekovne političke filozofije u12 sati, ali kako sam sinoć malo popio sa šefom Crnih Pandi i jednim bivšim pripadnikom Pandi, koji je napustio FPZG i otišao na Hrvatske studije (kaže da se tamo studira u pravo smislu sa svim uvjetima a i bolonja je kvalitetno provedena), nisam išao na ispit, na drugom ću roku, ne bi trebao biti problem jer sam rješio jedan kolokviji iz toga. Umjesto toga zauzeo sam poziciju u jednoj okolofaksnoj birtiji i naletio tamo na tri kolege koji su na neku ludu shemu sjebali faks i nakon 4 godine položili ispit iz prve godine (koji drugi nego Uvod u političku znanost) iako gubiš pravo na studiranje nakon 3 godine po bolonji. Eto momci su me razveselili kako je sve moguće na našem ''super organiziranom'' fakultetu, dali par skripti, hrpu pitanja za ispit i šaku mudrih savjeta, tako da sam opet optimističan u pogledu budućnosti.

04.02.2009....16:00 [ Komentari (0) ] Isprintaj

kvragu
[ # ]

Ispit iz Političke psihologije totalna katastrofa, od ponuđenih 11 pitanja ja sam njih 5 prepoznao a na 2 sam znao potpune odgovore...
Nisam nikad bio na predavanju iz ovog kolegija, nit znam kako profesor izgleda i opet sam imao neka očito nerealna očekivanja. Počeo sam učiti, normalno dan prije, i to do 5 ujutro, ono služilo me memoriranje u te sitne sate, pa pomislio ''vidiš vidiš, pa ovo je zanimljivo, može se naučiti, trebao bih ja ovako stalno!'' ali duh pun elana nije sam po sebi dovoljan, tijelo je klonulo i zakunjao sam. Teta me probudila u pola 7 s riječima ''Jel nisi rekao da ideš na ispit?'', da nije, ne bi me moj radikalni alarm na mobitelu nikako probudio, a čini se to bi bila bolja opcija, bar bi bio naspavan.
Moral vrlo nizak

03.02.2009....23:22 [ Komentari (2) ] Isprintaj

Operacija položi ispite: faza 2
[ # ]

>Zvonimir Vuić
Danas sam se nešto kasnije no inače uputio iz rodnog mi grada u Zagreb, jer mi je ispit iz Političkih sustava Hrvatske bio zakazan u 17:00h. U međuvremenu čekajući vlak, ispijao sam kavu u jednoj od poznatijih gradskih birtija te sam se razočarao u konobara koji mi je donio nešto manje kave no što treba biti u šalici i k tome neopranu čašu od vode. Kako nisam ekscesivna osoba a ionako sam samo došao da ispušim par pljuga, moja jedina reakcija bila je to što sam u sebi reko - koja pizda! Ali nije to poanta, riječ je o tome da sam se čuo sa kumom koji mi je priopćio da je bio žrtva telefonske prevare. Netko ga je nazvao sa broja +38560807066 te mu je ostao propušteni poziv. On naivan kakav je, uzvratio je taj poziv, i nakon par sekundi što je bio na vezi, prekinio je poziv i uočio da mu je s računa skinut sav iznos koji je imao - 10kn. Već sam ga vidio kako četvrtkom u ''Istrazi'' zamagljenog lica i promijenjenog glasa, jecajući i kroz suze iznosi svoje svjedočanstvo žrtve telefonske prevare.
Uglavnom, stigoh u Zagreb, otiđoh na fakultet te prionuh rješavanju ispita iz PSH. Pitanja su bila slijedeća:

1. Objasnite ukratko ''užu'' definiciju pojma politike. (Marsh i Stoker)
2. Kako Mirjana Kasapović shvaća ''antibirokratsku revoluciju''? Opišite ukratko. (Kasapović)
3. Grdešić pri kraju svog teksta navodi ''skicu za birački portret'' birača pojedinih stranaka. Kako izgleda skica birača HDZ-a s izbora 1990-ih? (Grdešić)
4. Što određuje ustavno a što upravno pravo? (Hague, Harrop i Breslin)
5. Koliko je izbornih jedinica i s koliko mandata bilo uvedeno za izbore za Zastupnički dom 2000., koliki je bio izborni prag i kako su se glasovi preračunavali u mandate? (Zakošek)
6. Navedite četiri osnovne funkcije političkih stranaka.(Hague, Harrop i Breslin)
7. Kakvi su to polukompetetivni izbori? (Hague, Harrop i Breslin)
8.Objasnite razliku između radne i debatne (govorne) skupštine. (Hague, Harrop i Breslin) U koju kategoriju spada Hrvatski sabor i zašto? (Zakošek)
9. Što je to kohabitacija? (Hague, Harrop i Breslin)
10. Što znači da je komunalno izborno pravo u nekoj državi deharmonizirano ili diferencirano? Navedite primjere. (Kasapović)
11. Što je to dvojni, a što spojeni sustav u odnosima središnje i lokalne vlasti u unitarnoj državi? Navedite primjere. (Hague, Harrop i Breslin)
12. Za koje izborne liste i na koji način na izborima za Sabor mogu glasovati nacionalne manjine? (Tatalović)
13. Koliko najmanje, a koliko najviše zastupnika prema Ustavu RH smije imati Hrvatski sabor? (Ustav RH)
14. U kojem se slučaju može pritvoriti zastupnik bez odobrenja Hrvatskog sabora? (Ustav RH)
15. U kojim slučajevima oružane snage RH mogu djelovati izvan granica RH bez prethodne odluke Hrvatskog sabora? (Ustav RH)
16. Koje su, prema Ustavu RH, tri vrste većina moguće u Hrvatskom saboru kod donošenja pojedinih odluka? (Ustav RH)


Eto, 16, pitanja, svako nosi po 5 bodova, dakle 80 ima, za pozitivnu ocjenu je potrebno 41 bod. Ja se toplom nadam da ću uspijeti preći taj vražji prag, jer mislim da sam dobro napisao ispit. Caka je u tome što sam to mislio i prošle godine, pa sam uspio skupiti 39 bodova bang

E sad smiješna situacija. Kad sam izašao iz dvorane sreo sam sugrađanku mi, isto studira na FPZG-u, ali novinarstvo jel?
I kaže ona meni da mi politolozi dobivamo lakša pitanja u ispitu... Pa de lol, novinarstvo je tečaj.

02.02.2009....21:09 [ Komentari (2) ] Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>