Danas kolokvij iz metoda
[ # ]

Da, danas je je kolokvij iz metoda, i to u 17 sati a ja evo još puževim skokovima hrabro učim.
De dobro sad- bi mi rekli u rodnoj ravnici, ali ja ću na to samo odgovoriti:

Lichtman i French su 1978 podjelili arhivsku građu na primarne, skeundarne i tercijarne izvore. To je bila opreka klasifikaciji Webb-a i Webb-a (?) iz 1932 koja kaže da su tu dokumenti i literatura.

De dobro je likova, nađite si neku trebu umjesto da drndate po arhivithumbup.

E sad tu se ubacuje kolega Mowat koji kaže da biografija kako takva nije baš pouzdana. Zašto?

E ovako, za početak je nejasan odnos biografa i pojedinca, pa onda biografija je opis pojedinca a ne nekog događaj koji se istražuje jel?
I još k tome napisano nije nigdje potkrijepljeno.

Ta nemojte onda posezati u biografije momci! - ja bi im rekao

No na kraju je car Mowat nadošo i rekao je da činjenice iz dnevnika moraju biti potkrijepljene s nekim drugim izvorom.

E sad se naš vrli profesor Rimac (njegovo prezime mi zvuči kao da je iz Vinkovaca pa ću stoga obući Ultras boje na ponosi i čast Slavonije moje) sjetio još jedne zajebane stvari, a to je Analiza!

Analiza je istraživačka tehnika kojom se na objektivan i sustavan način kvalitativno opisuje sadržaj nekog vida komunikacije. Ako niste od prve skontali, pročitajte opet.

I ta famozna analiza ima tri cilja:
-opisivanje obilježja komunikacije
-zaključivanje o događajima koji su prethodili komunikaciji
-zaključivanje o učincima komunikacije.


Uglavnom, na kraju krajeva kraja, metode su nadasve koristan predmet.
party

26.04.2007....12:45 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>