Nedjelje, i to sveta
[ # ]

Evo ja se u 12 sati budim, pa to je jezivo. Ali imao sam ludi san, ne znam ni di sam bio ni zašto, samo znam da u jednom tenutku ulazim u neki ogroman vlak kad tamo jedna demonstratorica s faksa. Počela mi se nabacivati i na kraju smo završili u nekom krevetu- i klasika, u tom trenutku se budim.
No to je nebitno... Danas moram učiti ''Metode istraživanja politike'', ima oko 100 stranica za naučiti do četvrtka. S obzirom da sam prvi kolokviji dobio jedan - s ovim se ne smim zajebavat, a i zanimljivo mi se čini, bar ono što sam pročitao do sad.


I tako mi je danas prošao dan bez da sam išta učio, no ipak je bio kako tako dobar dan. Oko 17 sati sam otišao na kolodvor po bivušu koja je opet sadašnja, i tamo sretoh kolegicu iz srednje, dugo se nismo vidjeli pa smo malo divanili, zatim sam s curom otišao na pivo u nekom lokalu u Importane centru. Pilo se Velebitsko tamno - jedno meni od najboljih pivo. S njim se može jedino mjeriti ono crno točeno u ''Zlatnom Medi''. Nakon cuge otišli u Cinestar gledati Mr. Bean.
De filmu jadan si.
Sada ona spava u mom krevetu a ja pišem ovo.
Moram učiti!

22.04.2007....12:20 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>