Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ANKETA


BLOG O .....

Svemu i svačemu što uveseljava, ljuti i rastužni mladog čovjeka.

Kada ste me čitali



MOJ MAIL

Ako imate pitanja, pritužbe, kakve prijedloge ili nešto slično možete mi pisati na : grga_sk@net.hr

COOL Postovi

Noć na Glavnom kolodvoru
MATURALAC - Epizoda 1
MATURALAC - Epizoda 2
MATURALAC - Epizoda 3
MATURALAC - Epizoda 4
MATURALAC - Epizoda 5
MATURALAC - Epizoda 6
MATURALAC - Epizoda 7
MATURALAC - Epizoda 8
INVENTURA 2006.godine
INVENTURA 2007.godine - Svi važni događaji prethodne godine
HRVATSKA KOSTAJNICA - Kestenijada
TOPUSKO - Mjesto za odmor




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Sisak.info
Index.hr
IMGspot.com
NOVA TV
Youtube

[četvrtak][14.12.2006.]

SUZE I SMIJEH

Eto došao je i taj dana kada sam pisao drugi kolokvij. Priznajem iskreno učio sam dosta pravo ali nekako sam bio totalno nesiguran u sebe što se tiče tok ispita. Knjiga ipak ima 300 stranica koje smo morali znati. Naučio sam negdje cca 180 stranica. Nisam više mogao ali mi se nije više iskreno ni dalo učiti. Ali eto, ranojutarnje ustajanje, negdje oko sedam ujutro kako bi se moglo zauzeti mjesto u dvorani. Onako lijepo pripremili si šaliće, neki su došli dosta prije kako bi mogli ispisati šaliće na klupu ( kao recimo moja kolegica Vlatka ) da bi se na kraju desilo da smo morali svi iz dvorane izaći van te su nas nastavnice onda razmjestili po dvorani. Srećom iza mene je sjedila Gordana koja mi je malo i pomoglo. Preko puta mene Tomislav koji konta pravo. A onda kada su pitanja stigla u ruke ja sam se skoro opalio smijati jer je većina testa bila sastavljena od gradiva koji nisam ni taknuo, osim recimo pet ili šest pitanja koja sam znao. Za prolaz je normalno potrebno 11 pitanja i to točnih. Test je bio blaga katastrofa jer se većina žalila na njega. Srećom, par pitanja mi je rekla Gordana, par pitanja mi je rekla Petra, par pitanja mi je rekao Tomislav, tako da se nakupilo ukupno 18 odgovora od 20. Sada priznajte da nisam genij. No ionako ću fljoknuti i taj ispit. Ja sam rekao drugi mjesec mi je suđen. To smo konstatirali mi dečki dok smo danas stajali pred učionicom, rekli smo da se svi vidimo u drugom mjesecu, na što je moj imenjak Mario ( kako ga ja zovem Zagorec ) rekao da ću ja sve proći. Iz njegovih usta u Božje uši. Uglavnom, nakon ispita nisam imao više ništa onda sam otišao sa Andrijanom da vidimo kada pišemo matku u subotu. Taj trenutak odluke je u 15.30. Još samo da to sredim. Uglavnom nakon toga sam došao doma i morao sam ići nešto prigristi. Kad tamo smijeh. Naime često jedem u ovoj drugoj sali i tako danas sjedim ja, kada evo zaštitara nosi tacnu u kuhinju, kada ga zaustave dve kuharice i počnu ga zezati. Kada u jednom trenu jedna kuharica ( ima je što se tiče mase ) uhvati zaštitara za k*…. Kada sam ja pljunuo sve u tom trenu šta sam imao u ustima. Ljudi su se počeli smijati oko mene. Valjao sam se od smijeha. I tako narode, ode ja sada spavati. Čujemo se drugi put.



[ 0 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.