Kontakt
sasacell@yahoo.com

Vi ste samo broj
Free Web Page Hit Counters

Ke pasa?
Prdca molarna masa.

Smijeh i suze tajkunske guze

27.03.2005., nedjelja

Pawn

Poredani, poslagani, me and my compadres. Crne odore skrivale su blijedi strah u crnim redovima. S druge strane polja nazirale su se bijele figure. U glavi mi je odzvanjao primarni zadatak... Zavladao je tajac. Iscekivanje napada nicim nije odavalo nervozu. Zastave su stajale visoko cekajuci da suparnicka padne. Mir pred buru jasno je govorio da nema vise povratka.

Glasno tiktakanje trgnulo me iz promisljanja. Netom je bijeli konjanik preskocio prve redove svoje vojske žedan borbe i krvi. Vojnik do mene istupio je na čelo. Kakva hrabrost! Ja sam ostao ukopan na mjestu. Bitka se rapidno razvijala, ispred i iza mene nastao je kaos. Vise nisam mogao vidjeti drugi kraj table. Skupivsi zadnje atome volje istupio sam naprijed. Tutnjali su udarci o sat i topot o drveno tlo. Neprijateljski lovac proletio je tik do mene zamrznuvsi mi pore strahom. Udario sam snazno i prvi je pao. Onaj isti konjanik krenuo je na mene, ali vidjevsi top koji me cuvao, predomislio se. Pao je suborac dva polja dalje. Bitka se prebacila na drugu stranu i zapovjed je bila da odrzimo polozaj. Nema povlacenja. Pravi vojnik nikad se ne povlaci! Cim sam vidio prilliku stupio sam jos dublje u neprijateljsko podrucje. Kralj je vodio osobnu bitku sa bijelim diverzantima, dok su oko mene padale figure obje strane. Objema zastavama vec je prijetio pad, a onda sam ju ugledao... Visoka, bijela... Mocna i prekrasna! Kraljica herself! Nisam osjetio strah vec divljenje. Cak sam i zelio okrsaj s njom. I da padnem, bilo bi casno. Bolje nego da me pokosi kakav pijun kamikaza.

Tad se dogodio neocekivani obrat. Crna kraljica zrtvovala je svoj zivot kako bi spasila mene. Ipak je moj zadatak imao prioritet nad svim drugim jer, ako ga uspjesno izvrsim, pobjeda je nasa. Bijeli kralj bijesan u neizmjernoj tuzi nad pokojnom zenom, njegovom najboljom ratnicom, bjesomucno je oduzeo zivot mojoj spasiteljici.

Cilj je bio udaljen samo dva polja. Dobio sam svu podrsku suboraca koju sam mogao, ali neprijatelj je napadao sa svih strana. Kad se sve cinilo izgubljenim, crni je konjanik izveo genijalan potez i otvorio mi vrata vjecne slave i casti. Cekao sam promaknuce na zadnjem polju table. Umjesto toga, zrtvovan sam smaknucem. Bacili su me s table na hrpu drvenih leseva, tu gdje zavrse svi pali borci izguljenih, oronulih odora s ponekim vecim ostecenjima, povijesnim zapisima prijasnjih velikih bitki. Oblio me neopisiv bijes! Halo! Pa ja NISAM pao! NISAM! Nisam... nisam...

Moja zrtva uskrsnula je kraljicu. Kraljica je donijela pobjedu Crnima i pobrala sve pocasti. Cool.

SRETAN USKRS SVIMA!

Ljubi vas Osvetnik u sjajan dragulj na platinastom prstenu!

Zdrao!

- 12:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Blog je u sivim tonovima. Lijevo je logo, tu su i linkovi, kontakt, brojac i nesto nedefinirano. U sredini su moji postovi i vasi komentari, desno je kalendar, tipka za on/off komentara, neka kakti poezija te box sa opisom bloga. I tak...
----------Pjesnicki kutak----------
A N A
Na istom mjestu svakoga dana
Papirnatim zmajem se igra mala Ana
Visoko ga pusti, pa za sobom vuce
Nek odozgo' vidi sve aute i kuce

Al' jednog joj dana zmaja vjetar uze
Niz Anine obraze potekose suze
"Krenut cu odmah i za njim cu ici
Moram ga uhvatit', moram ga stici"

I skoci na oblak, pa na sunca zraku
Za put pita dugu i zvijezdu svaku
Vec Ana pomisli kako ga stize
A vjetar sve vise i vise ga dize

Umorna napokon kuci se vrati
"Sutra cu ga opet traziti i zvati"
Ugasi svjetlo, zapali svijecu
I plamenu sapnu zelju najvecu;

"Zasto ga uze, da mi je znati
Neka mi zmaja vjetar vrati!"

Po cijelom svijetu svakoga dana
Svog zmaja trazi mala Ana
Skace na oblake i sunca zrake
Zaviruje u skrovite kutke svake

I zato pozorno pratite malu Anu
Danas na ledjima svijet nosi
Sutra ce ga nositi na dlanu!


.....................by Sasa Celinscak
-----------------------------------------
M I R
Mirujem u miru u smiraj dana
U stanu do mene Mirna je sama
Molila je Mirka da se smiri
Htjela je da se s njim pomiri

Mirko je mirno miraz joj vratio
I mirne ju duse onda izmlatio
Za njim samo miris ostade
Mirna se cesto kupa iz dosade

Na rucak tad odem do prijatelja Mire
Mirjana nam servira odreske i pire
Mirta im poslala pismo iz Praga
Trenutno je sluzbenik Mirovnih snaga

Na balkonu sjedim i buljim u Svemir
Daleko je od mene svaki nemir
Mirim se cinjenicom da je zavladala tama
A u stanu do mene Mirna je sama


.....................by Sasa Celinscak
-----------------------------------------
K I S A
Kisa pada i ja padam s njom
Sve brze jurimo ka dnu
Sve vise zurimo razlijepit se o pod

Sad razliveni lezimo na asfaltu
Dok ljudi uzurbano gaze nas
A treba nam samo malo sunca
Da se vratimo natrag u nebo


.....................by Sasa Celinscak
-----------------------------------------
P I T A M S E
Svaki je dan najgori dan
u mom zivotu
Svako je lijepo sjecanje
izgubilo svu svoju ljepotu

Pitam se bi li moje misli
istu bacale sjenu
Kad bi netko pustio svjetlost
na povrsinu njenu

Imaju li svrhu
moja nijema usta
Pa i kad se smijese
na upiranje prsta

Ja vidim buducnost,
nadolazece dane
I jednak ovom danas
sutra ce da svane

.....................by Sasa Celinscak
-----------------------------------------