MI ČITAMO:


...ANI...
...MATIJA...
...Propali studenti...
...Chuchy...
...Suzy...
...D&A...
...EKIPA...


Blinkyou.com



KOLIKO ME POZNAJEŠ??

...TEST...


Blinkyou.com


FOI
foi forum
fashion.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



..studentski život..

subota, 29.12.2007.

SVI SMO ČITAVI..

Eto ekipa da vidite kak je nama bilo lijepo nakon kaj su određeni članovi ekipe skupili hrabrosti prvi put stati na led…Naravno u pitanju smo ja i Dany…a za glavnu pratnju nam je isel Matija..koji se klize tak kaj bi i Hegelka bila ljubomorna…je da ima puno vece klizaljke od nje..pa mislim broj 46 ni bas mali…za razliku od moga 36…hi hi hi..
Prvo nam se bilo malo tesko obuti..pa nas je muski clan ekipe moral…to vam je nekak ovak izgledalo:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Prvo kaj je bilo imale smo bliski susret s ogradom..lijepo smo se drzale za nju i pokusale ne poljubiti led..i dok smo se mi tak komad ograde vukle Matija je vec par krugova napravil..

Image Hosted by ImageShack.us


I naravno bilo mu je bas smijesno to kaj mi nemamo sanse da se pomaknemo..

Image Hosted by ImageShack.us


Uspjela sam dva put pasti..i to posteno..bilo me sramota i najpametnije je bilo da se pokrijem rukama po glavi da me vise niko ne vidi..sva sreca kaj me ima ko dici..

Image Hosted by ImageShack.us


Naravno Matija je i dalje imal osmijeh na licu jer mu je cist fora kak smo mi padale, a on nije uspjel cak ni jedan jedini put…

Image Hosted by ImageShack.us


Al onda nam je konacno krenulo..Dany i ja smo se na kratko pozdravile od ograde…napravile krug ili čak mozda dva..neko vise neko manje..

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Al bitno je da smo svi mi ostali cijeli i da ekipa na kirurgiji nije imala previse posla..:)

…Ani…

- 18:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O ČEM SE TU RADI?
zivot studenata...koji djele sve tajne, studentske knjige i ostalo u životu (: osim dečkiju i cura :)

Image Hosted by ImageShack.us


myspace layout

myspace layout





Image Hosted by ImageShack.us

cerekcerekcerekcerekcerek

Image Hosted by ImageShack.us




JER LJUBAV NIJE NESTALA..SAMO SE SAKRILA..OTVORI OČI POGLEDAJ ŠTO JE IZA OBLAKA...


Image Hosted by ImageShack.us

free myspace layout