utorak, 23.02.2010.

...tražim se...

Ljetna noć i miris svježe večeri u zraku. Jurimo autocestom dok se lagani jazz razlijeva po automobilu. Putujemo zajedno po prvi put i ne znamo kuda idemo , avantura je pred nama. Osjećam tvoj pogled na sebi, a ti osjećaš moj smješak! U mislim sam tu, blizu. Hvataš me za ruku i prinosiš je ustima... Ljubiš ju i pogledaš me. Život je ponekad jako lijep, pomislih! Nisam tražila puno, dao si mi sve. Gledaš brodove, skrećeš. Vodiš me za ruku po marini i sanjarim zajedno sa tobom. Pričaš o brodovima, kakav bi htio imati. Ja te podržavam u svakoj sekundi. Budiš uspavane osjećaje u meni, ponovno imam želju za životom i ponovno se osjećam živom. Stavljaš mi ruke na obraze, i poljubiš me. Nježno kao latica ruže. Veliš mi se da se opustim jer mogu imati sve. Sve što poželim.

Obala mora, san o davno izgubljenoj sreći. Imam sve, sve što poželim.
Na ulici umrljanom ljetnom kišom, ostavila me tuga. Ne, nisam sama. Samo zbunjena. Znakovi prolaze, hladni vjetar puše, zavukao se u sve pore mog tijela. Miris zelene rajčice, plavog i bistrog mora, miris ceste umrljane ljetnom kišom. Ne, nisam sama, samo sam izgubljena! Tražim se u knjizi, među policama, među plahtama i u sjeni palmi.

- 18:02 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2010  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Veljača 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Svakodnevne stvari jedne studentice, crvene naravno!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

http://img215.imageshack.us/img215/6505/313t4qr.jpg