http://www.zuscena.bloger.hr/

nedjelja, 25.02.2007.

..TURN THE PILA ON..

Bijo bi red da i ja neke weke peke napishe..neznam kay wikenda se i ne sjecham bash swe mi u slikama..treali u petak ich kd frenda na rochkas tu u jedno mjesto blizu zhupanje,treali su parti neki radit al nish od tog bilo nisu prostor dobili..tak da ono..ostali u zhupanji..napijo se ko guzica u parkichu..ke sam radijo pojma neam..ma i bolje..8)
Cherju ja i braca Hoyla odemo na kofi oko 3 wozali se u DISTORZIJI ( tak od milja zowemo njegow auto,ne moram ni objashnjawat zake =o) ) ,slushali hardiku koolirali po gradu pa opet do mishe na kawu pa opet wozali se pa po dacha pa se wozali..stali mal kod zgrade jene tu da se olakshamo i ufatimo zraka pa smo ko manijaci skakali oko auta i wrishtali i ljoobili se i grlili..shtoe najgore chisti swi bili..al ne treaju nama ni droge ni halkokol ni ke ja znam shta,kd nas osharafi zhuta minuta( a to nas pegla od jutra do mraka ) odma je rave bez obzira di smo shta smo i kk smo,sam da zika swira..=op
Pa opet bacili djir po gradu i oshli u parkich..
Tam smo odrzhali jean mali koncert za swe prolaznike i one ke su bili u parkichu,pjewali,u biti wrishtali "prawu ljubaw" od lane i nizheticha ( toe wech izwjezhban repertoar 8) )..
Zahwaljujemo swim posjetiteljima i prolaznicima shto nas nisu gadjali stwarima opasnim po zhiwot heehe lool,i shto osim chudnih pogleda wishe nish nismo dobili u glawu..8)
Oshli do lidla ( tamo nam Hoyla radi inache ) po cugu,pa ope u parkich cugat oshli..
Btw. ak neko oche mixetu kupit,ima toga u Lidlu,wrlo powoljno,a shoe najbolje mozhete uzet na rate..hahahaaa..
I da,ostatak wecheri sam se uglawnom smijao bolesnicima prepijanim koi nisu mogli stajat na nogama,al bitno da su mogli pjewat JA WOLIM DINAMO i tak te brie..ma lool..ma nek uzhiwaju..!!
I sretan sam jako sinoch dosho kolega jean iz winkowaca,tochnie iz jankowaca,koeg nisam widijo od rusha proshle god,proshlo skoro godinu dana,sinoch nazwo da che doch pa se widli i tak..
Njega poznajemo od samog pochetka partijanja i od pochetka smo ko bracha i nekak smo wezani za njeg koda je nash,na neki nachin i je jer je kao klinac zhiwijo u zhupanji..
Puno smo bona skupa popapali,wukli u njegowom aftu i po wecejewima i grlili se i skupa letjeli tam di nas zika odnese..
Pa jean weliki pozdraf Borozu i nadam se da se widmo opet uskoro i da chemo zapartiat opet ko nekad..
Efo neke peke weke 8))) sam napiso sd ope nechu pisat mjesec dana waahaha ma lool,zezam,budem waljda..LooL..
Ubacim opet nofih singlowa da slushate a i nadam se da chu wishe zawrshit neke swoe stwari da poslushate my hard tekkno,a radimo ja i frend misha,uskoro neke zajednichko pa che i to waljda da bude..
Eto budite kul,wolite se grlite ljubite hopsajte i partijajte..ma zauwiek..
Ja bude..


PLUR & RAVE ON...!!!
- 17:09 - Komentari (69) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.