http://www.zuscena.bloger.hr/

nedjelja, 11.02.2007.

PUSTI WODU DA MISHOWI ODU

..neam inspiracije za pisat nesh posebno,al to swi wech i znate lool,al eo..
Owaj chu post poswetit swom super frendu DAMCU aka HOYLA,zato ke je on meni poswetijo swoj nowi set,i bash sam bijo hepi kd sam chito blogich njegow sinoch i widijo to..
Thanx bracika..=o)
I da,skidajte taj set,ne zato ke je poswechen meni neg zato shto chowjek jako fino swira i ima dobar odabir singlowa..
Biche owih dana..
A stawim ga ja i kod sebe na blogich..
Hard Techno ofkors..
De nea nish zanimljiwo owih dana,swi bubani pa se moraju po krewetu waljat..
Pozdrawim IVANU plur,onu iz LaLaLanda,ne..
I ona bubana pa nie mogla hopsat ich na DEETRONA,a ja eo zdraw ko andol c,i opet ne odem..
Al dobro..
Waaa da,sjebali mi Mishka,misha mog najdrazheg(priwjesak za kljuchewe lool),faca welika,zna ga pol hrwacke i swi ga wolu,i na swakom je partiu s menom..
Igrale se frendice s njim..
I pokidale..chmrcek..
I sad moram majstora nach..
Da ga poprawi..
De aj ke da pishem..
Ja neam pojma..
Sharajte mi i dalje po blogichu..
Stawim ja nowih singlowa owih dana..
Nadam se da skidate..
Ak ne swim wam chwoku lupim..
Hehe LooL..
Male chwokice..
I naprawim setich..
I poswechen je nekom..
Al o tom potom..
Il kk se to wech pishe..
Ma nie ni bitno..
Il je..
Chito sam ja kk che kao kazhnjawat one koi se ne drzhe gramatike..
Pa to sam kod nas ima..
Ne me fukat..
Pa ja chem propast ak tak bude..
Ma de..
LooL..
Sad odem..
Papa..
Chao..
Adijo..
PLUR

..morate pogleat owo,gleam wech sat wremena i nemrem wjerowat nesh najljepshe ke sam widijo u zhiwotu..btw. ferry corsten swira..waaaa plachem..

- 00:04 - Komentari (75) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.