http://www.zuscena.bloger.hr/

srijeda, 24.01.2007.

Dji vs Djice...

Prochitah negdje dae jako malo zhenskih dj-a,chak se spominje i diskriminacija,pa odluchih pisat o tome..
Meni osobno ne igra nikaku ulogu jel swira m i z,wazhno mie da odswira nak kk zna i umije,da chujem nesh zanimljiwo i zabawim normalno..
Ko i swima kome je stalo do zike..
I imam jaako liepa iskustwa sa djicama..
Na wirgin heleni sam rochkas zadnji slawio,i bio je to jean od boljih rochkasa i partia u zhiwotu..
Na Ladidi sam se zbombo ko budala,i poslie swirke ona sjeda u auto a ja,kreten,napo ju nisam joj dao da ode dok mi puusu neda..lol..
Luccu sam slusho na swom 2. partiu,dawnoe bilo,al sjecham se dae bio jeben parti,i dae odswirala awawaw..
Razlog zash dja ima wishe neznam,al kontam si da su zhenske puno manje zainteresirane da se bawe time,jer ja niednu taku ne poznam..
A wolijo bi jenog dana odradit neki back2back s curom,pa eo,ak je koa zainteresirana..lol..

I ochu komentare na owu temu,al ono swe shto se owog tiche,shto mislite o swem tom..???
-plur-

Image Hosted by ImageShack.us
- 13:19 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.