Objavljeno: utorak, 27.02.2007.

jel se tebi kad napravi mucica u pupku od majce ili potkušulje

ne... haha to je jedna od stvari o kojim i nisam baš razmišljala ali mi je darling upravo postavila to pitanje pa sam se malo zapitala?? ja u pupku imam madež i nikada nemam nikakvu mucicu??rolleyes

danas skoro uopce nisam doma bila,,, cim sam se probudila noslia sam sireve prodat u firmu od tete...onda na kavu i u turbo sport kupiti jaknicu i mami tene..
došla sam doma na sat vremena i nazad u "grad" sesvete kava,,,

negdje između svega toga našla sam se sa frendicom iz srednje ,,jos mi je prije najavila da ima nesto novog za reci mi,,i slucajno 2 murijaka prolaze i ona na to "ooo kolege" yesyeszujo i tako skuzimo da smo se i ona i ja prijavile na taj natjecaj hah kolegice ( ako nas prime)

- 00:15 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.