Objavljeno: ponedjeljak, 26.02.2007.

i nakon duugo vremena

mislim da je moje pisanje po ovom blogu samo u kriznim situacijama redovito...
sada sam stvarno super i ne znam zašto ali nekako mi se i neda pisati...
malo sam pocela raditi i ostarila sam hah headbang ko bakica sam nisam bila vani vec mjesecima ali zato sad u četvrtak je party od starke pa moram ici htjela nehtjela dead
svašta se izdogađalo, nije se previše toga ali ima promjena...recimo moja frizura rolleyes
umorna sam ne znam ni sama od cega...valjda od svađa sa starcima ..neda mi se više...
da još jedna od novosti prijavila sam se na natjecaj od murije hah možda bum drot...
nadam se ako ne to bar da cu nac neki poslic, mozda na jesen upisati neki normalniji fax i preseliti se sa cerek

- 00:03 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.