Objavljeno: nedjelja, 10.12.2006.

ne idem van

rolleyes

jucer uff koji dan..
ujutro sam se probudila bilo je pola 8..krenula na snimanje reklame i to snimala do oko 5 jojj umorna sam bila ko pas, ali sam bar dan provela sa kiss i zabavila se malo..doma sam dosla i samo sto sam se otusirla nisam ni pojesti stigla vec krenula nazad u grad..U pola 8 tj u 10 do 8 jer je kiss naravno malo kasnilano opet ah..
bile smo na izlozbi body paintinga u gundulicevoj 11 super je bilo..mislim koja slucajnost da se toliko nas skupi tamo yes ugl puna soba nas cura i naravno da su me nagovorili da poslje idemo vannut tako da sam ja dosla doma ujutro u 8 15 strasno ..nemam pojma ocu li gdje danas ici mada bi se htjela vidjeti sakiss ali umorna sam ko pas i sve me boli nono mislim da cu si opet otici malo leci..puse svima koji su jucer bili vani :) bilo je super cerek

- 15:20 - Angel Pray... (1) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.