Objavljeno: srijeda, 22.11.2006.

~Louis Amstrong~

I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself what a wonderful world.

I see skies of blue and clouds of white
The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself what a wonderful world.

The colors of the rainbow so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shaking hands saying how do you do
They're really saying I love you.

I hear babies crying, I watch them grow
They'll learn much more than I'll never know
And I think to myself what a wonderful world
Yes I think to myself what a wonderful world.

- 21:33 - Angel Pray... (2) - Print Angel Pray... - #

bljuć

Lets dance in style, lets dance for a while
Heaven can wait were only watching the skies
Hoping for the best but expecting the worst
Are you going to drop the bomb or not?

Let us die young or let us live forever
We dont have the power but we never say never
Sitting in a sandpit, life is a short trip
The musics for the sad men

Can you imagine when this race is won
Turn our golden faces into the sun
Praising our leaders were getting in tune
The musics played by the madmen

Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever and ever

Some are like water, some are like the heat
Some are a melody and some are the beat
Sooner or later they all will be gone
Why dont they stay young

Its so hard to get old without a cause
I dont want to perish like a fading horse
Youth is like diamonds in the sun
And dimonds are forever

So many adventures couldnt happen today
So many songs we forgot to play
So many dreams are swinging out of the blue
We let them come true

- 21:20 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: utorak, 14.11.2006.

slučajnosti

danas sam bila u vrapcu kod jednog poznanika u posjeti..ne znam sto mu je bilo ima 22 god i jednostavno je pukao???lud ali valjda ce biti bolje,,to mu je vjerojatno jer previše drži stvari u sebi.
krenula sam od doma u 12 i 20 na trgu sam bila oko 15 do dva a dog sam se sa dariom u 1 i 20 rolleyes nije bilo trama namcor ... i tako izlazim iz tramvaja i sretnem onu excerek koja je isto iz trama izasla... a kako sam se zurila nisam stigla razmazati dobro puder i tako sam se ja trudila razmazati to ali nije islo..dosle smo do mjesta di sam se dog sa dariom i ona mi krenula obrisati to jer ja nisam uspjela a na to naletava ona exkiss
haha smjesno mi je to sve malo...koja slucajnost. ko zna sto si sad ova kiss misli zujo aj javit cu joj se ipak smo rekle da cemo biti frendice (tocnije ja sam to rekla)

- 19:52 - Angel Pray... (1) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: nedjelja, 12.11.2006.

izlazak?

ljuta sam bila da sam htjela mlatnut nekog jucer katastrofa..dogovor je bio da idemo oko pola 9 na zrinjavac cugat,zezati se i uglavnom pripremati za glob. ALI lelle je rekla da se njoj ne ide pa smo je morale nagovoriti pa smo odlucili jer je i hladno bilo da odemo do nje i tamo cugamo..CUgamo cugamo i je naravno dijete zetovaca pitam kada ide zadnji autobus jer ona je u dugavama paaa... i maaa ima u jedan ujutro ide zadnji mislim sumljivo to meni ali valjda žena zna ipak je od tamo headbangheadbangheadbangheadbangheadbang:
AAAHAAAA burninmadburninmad I TAKO KRENULE SMO OKO PONOCI DA TAMOAN STIGNEMO JESMO puknucu HODALI SMO OD DUGAVA DO HG SPOTA OD TAMO NEKAKO NEKIM BUSOM KOJEG SMO CEKALI OKO 45 MIN i dalje sisli smo negdje na onom krizanju kADA SE KRECE ZA VELIKU GORICU I OD ONUDA DO GLOBA PJESICE namcornamcor
poluditi sam htjela jer sam stvarno "cerek" htjela vidjeti samo vidjeti...
aj dosle smo dolje bilo je oko 2? i naravno cimka me skinula u gacice. Ko da sam iz flashdancea ispala wink i ako me nije jedno 5 puta gurnula na nju nije niti jednom misim ok hvala ali samo mi otezava a i zna to. nije da mi je to u tom trenutku smetalo ali mi je samo gore.puknucu
ali ok ok plesalo se bediralo smijelo i tako kratko ali bilo je ok zapravo. dosla sam doma sa drugim autobusom u gradu sam poslje srela hrpu ljudi koje znam pa mi nije dosadno bilo cekati sa lelle tram nakraju mi je dopiz...i otisla sam do dubrave sa jednom malom jer sam odlucila cekati bus pa sa prvim doma..ali srela sam u dubravi Šank sa croLa i ona ajd na kavu i pljugu..pa smo se tako odsetale do benzinske u dubravi i kupile si neke kave u limenci jer jos nista nije radilo ali sam zakasnila na bus pa smo imale još sat vremena.pozvala me sebi ali sam rekla da idemo na plac na kavu.da kava jedva sam casu vode popila. deaddead aj onda sam otisla na taj svoj bus dosla doma sa novom zurkom koju sam skrivala do današnjeg rucka.Starom samo nije pozlilo rolleyes sad bi na kavu neku.Mislim Dario me zove na palacinke ali?-----------

- 15:29 - Angel Pray... (2) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: četvrtak, 09.11.2006.

l word

souuu
cimka i ja smo pocele raditi chart posto cemo zivjeti skupa pa da u stanu imamo na jednom zidu i to..
i tako ona je po skoro svemu shane a ja u zadnje vrijeme alice u 3 sezoni zapravo po karakteru skoro sam sva alice ali sad mi je malo nesto slican odnos (ovo nebi trebala pisati ali fuck danas mi je katastrofa dan i napravila sam vise stvari koje nisam trebala..) ko odnos shane carmen ali ma fuck odjebala si cu reci svemu tome i krenuti dalje tj krenula sam vac lagano....ali petak prosli sam po gradu isla slusala mery j blige be without you i ko alice u 3 sezoni kad vjezba jogu sa helenom plakala ko luđakinja neka kad sam dosla kod cimkine sis sva sam natecena bila headbangrolleyesludludlud
i sad samo jos sjeb jer mi se kiss ne javlja a u fucking Vukovaru je i neznam jel ok zbog sestricne nononono
aah subota se ide van opet u gacice i smokinsmokinsmokinsmokinpartypartyparty jeb..mi se plesom lijecim sve

- 21:46 - Angel Pray... (2) - Print Angel Pray... - #

helou

eto me malo svratila da napišem pokojui rijec.
MAloj kiss je umrla sestricna no:no pa je sad u Vukovaru...a danas smo trebale na kavu valja ce biti ok sve kiss
idem se sa cimkom naci sad u 14 pa do leky i onda vjerojatno sa kriss na kavu..trebale smo se naci na klodvoru pa u importane solo ali ovako je još bolje što idemo sa ice..thumbup

- 09:22 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: ponedjeljak, 06.11.2006.

grrr

nažalost ne mogu pisati blog barem ne redovito :( jer imam zabranu korištenja interneta
ali snaci cu se ja cec nekako da ostavim tu i tamo neki post ;)
inace je sve ok tj bolje nego sto je bilo yesyesyesyesyesrofl

- 20:29 - Angel Pray... (1) - Print Angel Pray... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.