Objavljeno: utorak, 26.09.2006.

za neke zaboravljene ;)

eto uz mene kao glavnu bitch tu su i jedna mrak curka koja cew biti moja madam hmmm ;)
eto imati ce ona i svojeg "peseka" (jos je otvorena uloga)
a nadzirat ce nas sve the legenda Dario

toliko za sada o tome kad naucim stavljati slikice sa neta i naucim promijeniti piksele staviti cu i slikice...

NIŠTA ILI SVE SAD ILI NIKAD

to tako obično biva kod mene
dogovorim se sa cerek da idemo u četvrtak van i zove me frend jucer "strujka jer bi me htijela mjenjati ja ti imam jednu firmu i moram na poslovni put a covjek koji je radio za mene dao je otkaz jer je morao u londonrolleyes ...pa sve sto bi ti morala raditi je biti tamo zajebavati se i javiti se na telefon." pa sam pristala na to sam jos dobila da podjelim letke do subote isto za neke pare...i eto sad sam dosla iz druge sobe sva zivcana jer nisam dovoljno radila danas btw bila sam na faxu,na kavi sa best frendicom like 1 sat nismo se vidjele 3 mjeseca..isla sam na drugi kraj grada u trnavu na sastanak di su mi rekli da sutra pokupim letke koje bi trebala do subote podjeliti i onda sam pjesice isla di dubrave di bi trebala raditi cet i pet..onda sam dosla bom i posto mi je bilo lose pojela, i popila tabletu, legle na 30 min mozda i manje jer me telefon probudio..zatim..uletava stara da je stari zivcan i da bi bilo bolje da se malo pokrenem pa sam usisala dnevnu,hodnik,svoju sobu,kupaonu,,,pospremila svoju i dnevnu i hodnik pa da nebudem lijena malo sam odlucila pripremiti suđe za pranje (a ima ga ko u fucking restoranu) i pripremiti veceru i naravno da su srali..uopce ne kuzim vise kaj da radim jos sutra sa starom idem preko cijelog grada prodavati sireve i nosat okolo jebeni frižiderčić za plaži u 3 boje hvala bogu pa kad god odem do grada vidim bar 3 ljudi koje znam i koji mene znaju...ok prjetjerati cu ljuta sam jer su se sad zderali na mene prije 10 min.burninmadburninmad

jos se ni sacerek nakraju necu stici vidjeti namcorpuknucuheadbangnono

- 21:26 - Angel Pray... (1) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.