David Strossmayer

petak, 16.01.2009.

Filozofija jednog pubertetlije-11/270

Postoje trenuci u kojima ništa nije kompliciranije, od onoga što je inače tako jednostavno.
___________________________________________________________
Ljubaznost najmanje košta a najviše se isplati!
(Iz
Talmuda)
___________________________________________________________
Michaelovo pismo o Alemki-
I never spoke to you about Alemka. I liked her very much. She was both beautiful and very spiritual, however there was something a little sad about her. She was looking and wanting, though it was hard to tell what she needed.
This led me to be confused about her and myself with her. I missed her when she had gone, she is very interesting. I could never figure her out. Maybe I will see her again.
-Michael S.-USA (Prije njihovog vj
enčanja)
___________________________________________________________
Mali ljudi se izgube u velikom svijetu.
Svaki je dan jedna stranica u nekom od dijelova knjige brojnih epizoda našeg života.
A život sam po sebi, je samo jedna velika knjiga.
5/06/1988(O Galit, mojoj Israelskoj ljubavi)
To je ona. Nikako se u to ne mogu prevariti.
Hvala ti Bože što si mi ju približio i proklet bio ako se ponovo poigravaš sa mnom! Ljudi su baš kao i golubari.
Ne samo što ih ima loših i dobrih, nego su svi golubari ili loši ili dobri.
Da bi čovjek u potpunosti spoznao život i uspio u njemu, tj. na vrijeme pronašao svoje mjesto pod suncem, nisu dovoljna dva oka nego ono treće-intuicija.
Ljubav je protivnost svim principima.
Ja živim među vama, ali ne i vašim životima.
__________________________________________________________
Ne strahuj, jer ja sam te izbavio, i po imenu zvao; pripadaš meni. Ako prelaziš vode ja sam uza te, kad se pojavi bura neće te odnijeti. Ako moraš da prođeš kroz oganj, plamen te neće spaliti. Vi ste moji svjedoci, ako ste moji svjedoci, onda sam ja Bog, ako niste moji svjedoci nisam ni ja Bog! (BIBLIJA-Prorok Jesaja)
_____________________________________________________

2008 (c) Copyright by David Strossmayer

- 23:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>