Moj bijeli labude kad me jednom nebude sve će vode,labude da se razbistre . . .

16.11.2006., četvrtak

I can still hear the song of your laughter,I can still taste the sorrow of your tears...

želim se zatvoriti & vrištati !!!
...nesvjesno pričati priče koje nemaju smisla,
tražiti odgovore na pitanja koja znam i sama,
trčati u mraku...paliti papire...
želim se praviti da postojim . . .

Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. by ~PatakDodo on deviantART
...želim da oni misle da sam sretna !
postojim samo u svojim pričama...glupim pričama...
Dišem preko NJEGA,smijem se preko NJEGA...
ON je moj prenosnik ;)
....i sretna sam zbog toga ....
želim plesati s njim ...
Budim se,a onda opet me nema...i probudim se pa nestanem....
i tako danima slušam šta se događa oko mene ...
Živim nečiji život & znam da je to idila,ali to me ne obeshrabljuje...živim u svom flegmatizmu...
...hodam po cesti i smijem se ....
smijem se onomu što je daleko,ali znam da se i on smije samnom...i onda sam duplo sretna :)
TOLIKO TOGA ŽELIM REČI ali ne uspjevam,i neznam jer ću uspjeti ...
....i opet se on smije .... i opet sam sretna ....
mislim da ću poletjeti,jer nemam više dar govora & neznam hodat...
OVO jednostavno nije moje vrijeme...mislim kada bolje pogledam mojeg vremena nije ni bilo niti će ga ikada biti ... a šta da ja sada radim ...
...prepustit ću se NJEMU,nasmijat ću mu se,on će mi uzvratiti....
i biti ću opet sretna,zbog toga što me čini ŽIVOM ;)
- 17:20 - Komentari (70) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

every day without end ...