26

utorak

prosinac

2017

Koliko puta još Judo....

Koliko ćeš me još puta poljubiti Judo
u obraz i izdati obećanja
ljubavi i zavjeta ?
Koliko ćeš me puta još zagrliti Judo
preko ramena i izreći lažne
riječi povjerenja i lukavosti?
Koliko ćeš me puta još izranjati Judo
po ovoj umornoj duši
svojom sebičnošću i nevjerom?
Koliko ćeš me puta još Judo
hraniti strahom
nepovjerenjem i nesanicom?
A ja ču ipak sljedeći svoga Učitelja Isusa
postupiti kao i on ,
oprati ti noge ,obrisati ih
i staviti cijelov na njih...
Samo jedno molim od svoga Učitelj
da mi da ljubavi da te ljubim
onako kako je on ljubio svoga Judu
usprkos svemu što je znao o njemu . Autor J. A.

Oznake: Moje pjesme

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.