06

srijeda

prosinac

2017

Cvijet u pustinji

ABRAMOVIĆ JOSIPA-JOPE
Tebi sve dajem
a od tebe ništa ne primam,
dala sam ti svoje srce na dlan,
a ti si ga bacio pod noge
i sad ti služi samo kao otirač..
strpljivo sam čekala tvoju ljubav
i čekajuči venula i samo gubila..
netko je rekao da ljubav uvijek pobjeđuje
pitam se zašto ova moja uvijek gubi...
ja tebe kitim blagom iz duše svoje
a ti mene pustinjom hraniš
daviš me u suši i škrtosti...
znaj i ovaj cvijet če jednom
u pustinji uvenuti i tad
nemoj me više tražiti ...
jer među zrna pjeska ču se sakriti i
nečeš me nikada više naći...
nečeš me više dozvati...
jer neču imati želju tvoje lice gledati...

Oznake: Moje pjesme

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.