04

ponedjeljak

prosinac

2017

VEČERAS....

ABRAMOVIĆ JOSIPA-JOSA


Večeras okičena zvjezdama
u dugoj kosi
u haljini boje neba
poželjeh ti zasvirati
pjesmu svoga srca..
nježnu ...iskrenu
ljubavnu...vječnu
poslušaj i zamoli me
za ples...večeras
ti i ja ispod neba zvijezda
zaplešimo kao nekada...
večeras okičena osmjehom
obasjana radošču
poželjeh ti darovati
kovčeg svoga srca
prepun blaga obilatog....
poljubaca vjernosti i zagrljaja...
otvori to moje srce
i pronađi u njemu sve potrebno
sve u njemu ima
oskudjevati nečeš
hranit ču te poljupcima...
i dok ti sviram ove noći
pjesmu ljubavnu
zvijezde mi češljaju kosu
da ti budem ljepa kao nekad
kad si se prvi put
zaljubio u mene...
ne umori se plesati
ove noći samnom
ne umaraj se
ljubeči me
večeras pod zvjezdanim nebom...
ne umori se nikada
gledati dva zlatna prstena ljubavi..

Oznake: Moje pjesme

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.