utorak, 17.10.2006.

hey ljudovi
sorry kaj vam se nisam dugo javila imala sam puno za napravit za skolu svaki dan smo imali tonu zadace i svega i svacega......Inace sta ima u Zg-u??? tu nema bas puno...sad sam sa Tarom i Mateom slusamo muzu i samo se zekamo i vec planiramo ljeto u Hrvatskoj barem ja i Matea
HAHAHAHAH!!!!!

sad moram ici ali cujemo se!!!cerek

- 01:10 -

Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog je manje vise moj zivot...u Americi. Nadam se da ce vam se svidat i da ce te ga nac zanimljivim...ima ce pino gresaka jel malo po malo zaboravljam pisat i gramatiku..HAHA Enjoy!!!








Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Tko Sam i Sto Sam???

Image Hosted by ImageShack.us
moje ime je Barbara ja zivim u Los Angelesu, Americi.Idem u skolu Ralph Waldo Emerson, i obozavam moje prijatelje u Hrvatskoj i tu! Hrvatska je puno bolja od Amerike svi tu su Amerikejnci kako ih ja zovem; ali ima nekih stvari koje su tu bolje npr. filmovi dodu ranije nego u HR i ima dobra roba i desajneri kao Chanel i D&G po manjim cijenama ali to nije nista u usporedbi s morem, hranom, ludim ljudima, i PARTY's!!!
OBOZAVAM-prijatelje,pleasti,muziku,party's,more,ice coffee,shopping...
NAJMOVIES-EuroTrip,Vrag Nosi Pradu,Under the Tuscan Sun
NAJSONGS-Sexyback,London Bridge,DejaVu,Beep,Buttons...
NAJFOOD-McDrek,pizza,karbonara,crnirizoto.



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws