petak, 15.09.2006.

Drama for You're Mama

ugh.....tek 2 tijedan skole i vec ima drameburninmad

Moj frend Nolan je u moju frendicu Justicce(ona cura na postu ispod na slici) ali ona nije u njega...on je svima rekao da oni hodaju kad je ona samo bila rekla da ce ic snjim van ali kao sa puno frendova i onda je to otkazala.
Ona ima neki novi klinac u skoli neki Izrajelac(dosta lici na Tvrtka, ali ovaj ima brkove hahaha) i sve, sve cure su u njega osim moje frendice....ali on je u moju frendicu Mate-u i Riley ali Riley kaze da je gadan a Matea da je sladak, on je Mate-u htio pitat van ali nije, ona je to znala a njezine...........headbangugh vec sebi dosadujem; inace........

Sve je dobro u skoli pocela sam radit listu za svoj rodendan party posto mi je ovo zadnja godina htijela sam napraviti veliki party!!!party
Od moje mame sef zivi u zgradi koja ima dvoranu nakakvu nije gromazna ali dosta velika za 50 i nes ljudi, i tamo sam htijela to napravit...ja jos moram porazgovarat s njim i da on provijeri jel je moguce 2.12 to zauzeti(i najbolje od svega besplatno je)

Moja frendica Matea hoce pomoc urediti i pijesme sprzit za ples a svi drugi mi pomazu napravit listu...za sad imam 59 ljudozdera a jos pokusavamo smislit jos nekoga...uopce nisam sigurna jel stane tolko ljudi HAHAHAHthumbupsmokin

hahah danas smo imali audicije za uloge u igrokazu..ja sam isprobala mamu od razmazene britanke, mamu od malog iz Texasa (i to sve sa akcentom) i Mr.Weiss me forsirao da isprobam za mamu od debelog njemca koj stalno jede cokoladu...i hoce da budem reporter u igrokazu, a reporter mora imat 6 drugacija naglaska i ave to ali ja zelim biti mama od britanke i stara bakica...reporter je super ali nisam bas YAY za to sadnono

JA I MATEA U ZIVOGOSCU!(ona nosi moju maijcu!?!)

Image Hosted by ImageShack.us

- 06:14 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog je manje vise moj zivot...u Americi. Nadam se da ce vam se svidat i da ce te ga nac zanimljivim...ima ce pino gresaka jel malo po malo zaboravljam pisat i gramatiku..HAHA Enjoy!!!








Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Tko Sam i Sto Sam???

Image Hosted by ImageShack.us
moje ime je Barbara ja zivim u Los Angelesu, Americi.Idem u skolu Ralph Waldo Emerson, i obozavam moje prijatelje u Hrvatskoj i tu! Hrvatska je puno bolja od Amerike svi tu su Amerikejnci kako ih ja zovem; ali ima nekih stvari koje su tu bolje npr. filmovi dodu ranije nego u HR i ima dobra roba i desajneri kao Chanel i D&G po manjim cijenama ali to nije nista u usporedbi s morem, hranom, ludim ljudima, i PARTY's!!!
OBOZAVAM-prijatelje,pleasti,muziku,party's,more,ice coffee,shopping...
NAJMOVIES-EuroTrip,Vrag Nosi Pradu,Under the Tuscan Sun
NAJSONGS-Sexyback,London Bridge,DejaVu,Beep,Buttons...
NAJFOOD-McDrek,pizza,karbonara,crnirizoto.



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws