killer king

ponedjeljak, 28.05.2007.

za FERY-a

Evo kad ti kažeš odma ide novi post.Ovako od kud da počnem u školi nije baš sve bajno trebam još ispraviti jedan test iz matematike i dobiti dva iz sljedečeg testa iz osnova elektro tehnike a poslije bude odmor od škole.Koliko vec svi vjerojatno znate u srijedu i četvrtak pišem nacionalne ispite iz hrvatskog i matematike ništa se ne učim jer mi se neda i ne dobiva se ocjena pa samo da napišem.Evo jučer sam skoro izgubio pesa jer dok ga je mama šetala napao ga drugi pes ( dalmatiner ) i primio ga za vrat ali stara primi dalmatinera i on se uplaši i ode. Tako da ipak imam pesa sada je malo splašen ali za 2 do 3 mjeseca dok navrši jednu godinu on će početi loviti druge ese tako da dalmatinere čuvaj se.U subotu sam bio u 8 u jutro u školi tj trebali smo biti ali nastavnica je zaspala pa tako da nismo imali.Navečer sam išo na tekmu SLAVEN BELUPO VS DINAMO i nažalost završilo je 1:1 a slaven je u 89 minuti dobio gol koji je zabio Gordon ( a tip je odigro najlošiju utakmicu sezone ) i naravno sudac je pomagao Dinamu. Da je pravi sudac bili bi penali i SLAVEN bi pobjedio jer Lončarić nezna braniti.I još jedna tužna vjest jest da Elvis Skorija odlazi iz Slavena , a bio je tako dobar i ušao je u povijest slavena kao trener koji je prvi sa slavenom ušao u finale KUPA.Navijači nemogu vjerovati da uprava nije ponudila novi ugovor Skoriji i zato su jako razočarani sa upravom.Evo to mi je bio najduži post koji sam ja napiso i to je to sa ovim postom.

stoga sretno svima sa školkom i vidimo se uskoro opet.

evo FERY i ja sad imam novi post zato komentiraj.


MSN: striko_kc@hotmail.com ovo je za one koji imaju msn a neznaju moj

28.05.2007. u 11:15 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Sve o meni!!

Ja sam Marko.Imam 17
godina i zivim u koprivnici,kod stadiona.
Išao sam u legendarni 8.c raz OŠ Braća Radić
naravno u KC...Najbolji frendovi su mi Cvrčo,
Vrabelj,Virovec,Laljek,Pancer a od frendica
su mi najbolje Rebacka,Županička,Talićka,
Vargovička,Dajana i Maria..A sada idem u 1 razred
elektrotehničke.Idem u super razred imam super
profesore i vise namam kaj za reci.Samo se nadam
da cu proci.hehehehehehehehe MOJ MSN je striko_kc@hotmail.com
ako me neko treba prije ce me naci na MSN nego na blogu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo su vam neki moji best frendovi
Pozzzzzz!!!!

Killer King!!

Check Out MyspacePictureCodes.com for Free Myspace Graphics

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo vam je slika sa utakmice Hrvatska-Brazil završilo je 1:1 ali glavna atrakcija bile su brazilke.Kako vidite i ja sam se slikao sa tatom i njima.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo su vam je klub za koji navijam