killer king

srijeda, 01.11.2006.

best of slike na moru i poslije

Evo da vam stavim ono Što sam vam dužan. slike sa MORA ubacit cu i novog peseka.Nema puno teksta pa molim da pročitate.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sisterka i mama

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja na putu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

laljek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj peso

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i za kraj ja


pozdravlja vas striko.

thumbupwave

01.11.2006. u 19:18 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Sve o meni!!

Ja sam Marko.Imam 17
godina i zivim u koprivnici,kod stadiona.
Išao sam u legendarni 8.c raz OŠ Braća Radić
naravno u KC...Najbolji frendovi su mi Cvrčo,
Vrabelj,Virovec,Laljek,Pancer a od frendica
su mi najbolje Rebacka,Županička,Talićka,
Vargovička,Dajana i Maria..A sada idem u 1 razred
elektrotehničke.Idem u super razred imam super
profesore i vise namam kaj za reci.Samo se nadam
da cu proci.hehehehehehehehe MOJ MSN je striko_kc@hotmail.com
ako me neko treba prije ce me naci na MSN nego na blogu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo su vam neki moji best frendovi
Pozzzzzz!!!!

Killer King!!

Check Out MyspacePictureCodes.com for Free Myspace Graphics

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo vam je slika sa utakmice Hrvatska-Brazil završilo je 1:1 ali glavna atrakcija bile su brazilke.Kako vidite i ja sam se slikao sa tatom i njima.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo su vam je klub za koji navijam