killer king

ponedjeljak, 15.05.2006.

Vikend

Ej ljudi vidim da su skoro svi napisali novi post pa evo i ja ću isto tako.
Ovaj vikend nisam imao kamo izaći jer renoviraju holly.burninmadmadburninmadmadheadbangtako da nisam bio vani.Nema veze ionako je bilo zabavno. U subotu je laljek došao do mene na pes5 i naravno pobjedio ga 2:1 i krenuli smo igrati 4 utakmicu i onda je došao bogadi sa patchom.tako da nismo 4 završili.Ma nema veze bude laljek dosao drugu subotu.U nedelju sam išao u gorice na ručak i onda sam otišao u hangar di sam sreo laljeka.Naravno laljek je igrao WoW.Tako da sam i ja počeo igrati.Bilo je zabavno.poslje je došao stančir i on je krenuo igrati.tamo smo bili do pola 7 i onda krenuli u vrtić.Dok smo došli u vrtić kiša se spustila.Mi nismo imali kaj raditi pa smo igrali nogomet i čekali da prestane padati.Čekali smo do 8 i nije prestala i onda smo svi otišli kući.

evo to bi bilo sve od mene.
ljudi molim komentirajte.
mahmahmahpozzzzzmahmahmah

15.05.2006. u 11:26 • 22 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Sve o meni!!

Ja sam Marko.Imam 17
godina i zivim u koprivnici,kod stadiona.
Išao sam u legendarni 8.c raz OŠ Braća Radić
naravno u KC...Najbolji frendovi su mi Cvrčo,
Vrabelj,Virovec,Laljek,Pancer a od frendica
su mi najbolje Rebacka,Županička,Talićka,
Vargovička,Dajana i Maria..A sada idem u 1 razred
elektrotehničke.Idem u super razred imam super
profesore i vise namam kaj za reci.Samo se nadam
da cu proci.hehehehehehehehe MOJ MSN je striko_kc@hotmail.com
ako me neko treba prije ce me naci na MSN nego na blogu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo su vam neki moji best frendovi
Pozzzzzz!!!!

Killer King!!

Check Out MyspacePictureCodes.com for Free Myspace Graphics

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo vam je slika sa utakmice Hrvatska-Brazil završilo je 1:1 ali glavna atrakcija bile su brazilke.Kako vidite i ja sam se slikao sa tatom i njima.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo su vam je klub za koji navijam