killer king

subota, 06.05.2006.

PUT U OSIJEK

Danas sam se morao probuditi u pola 5 jer sam sa RK KOPRIVNICOM išao u Osijek.Naravno išli smo sa busom.thumbupthumbupthumbupU busu je bilo jako zabavno.Malo smo se kartali malo zezali i hitali forice ŁoŁ.Kada smo stigli tamo su nas docekali jos dvoje rukometnih klubova.Igrali smo dvije utakmice za redom i to nas je iscrpilo pogotovo jer nas je bilo samo 9 pa nismo imali puno zamjena.Obadvije utakmice smo izgubili jer nismo imali pravoga golmana(mislim imali smo golmana ali to se ne smatra golmanom dok u jednom poluvremenu ima 1 obranu).Zato smo se i svi zezali.Svi smo se dogovorili da igramo cvrsto pa smo svi imali barem po jedno isključenje.Kada smo se vraćali opet je bilo isto kao i dok smo išli tamo.Sada sam došao doma i nejdem u grad jer mi se nejde i mislim da bude jako dosadno.nononoE skoro sam zaboravio htio bi se zahvaliti laljeku na pomoci oko referata jer da nije bilo njega mislim da ga nebi napisao i dobio bi 2, a sada budemo vidli koliko budem dobio.
Opet puno hvala.

E da ovaj post sam napisao samo za patriciju jer ona kaže da nikad ne pišem dugačke postove i da nema o ćemu komentirati pa eto ovo je za nju.

pozzzz do slljedećeg posta.


06.05.2006. u 19:40 • 37 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Sve o meni!!

Ja sam Marko.Imam 17
godina i zivim u koprivnici,kod stadiona.
Išao sam u legendarni 8.c raz OŠ Braća Radić
naravno u KC...Najbolji frendovi su mi Cvrčo,
Vrabelj,Virovec,Laljek,Pancer a od frendica
su mi najbolje Rebacka,Županička,Talićka,
Vargovička,Dajana i Maria..A sada idem u 1 razred
elektrotehničke.Idem u super razred imam super
profesore i vise namam kaj za reci.Samo se nadam
da cu proci.hehehehehehehehe MOJ MSN je striko_kc@hotmail.com
ako me neko treba prije ce me naci na MSN nego na blogu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo su vam neki moji best frendovi
Pozzzzzz!!!!

Killer King!!

Check Out MyspacePictureCodes.com for Free Myspace Graphics

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo vam je slika sa utakmice Hrvatska-Brazil završilo je 1:1 ali glavna atrakcija bile su brazilke.Kako vidite i ja sam se slikao sa tatom i njima.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo su vam je klub za koji navijam