strijelac https://blog.dnevnik.hr/strijelac

nedjelja, 22.03.2009.

41, 40, a zapravo je 39

skuzio sam da sam napravio jednu veliku gresku i preracunao se - zapravo imam jos 39 dana do povratka! hrvatskathumbupsmokin

sta ima novoga? vjerovali ili ne, dosta sam u bedu sto je umro Boris Mutic! tuzan ne znam da li je to samo zbog njegovog toplog glasa ili cega, mozda zato sto me podsjeca i na mog starog koji je imao boljih dana nego sto je sada... ali eto... stari se, umire se... zivot ide dalje... ali fakat mi ga je zao... tuzan

i kako sad da pisem o necemu o cemu sam zapravo htio pisati?
bio jucer malo sa kolegom iz ureda na biljaru i na pivu... u mojoj zgradi, ovdje u Budimpesti, ima jedan od poznatijih pub-ova za izaci za studente i srednjoskolce (Morrison's 2), a onda se tu i tamo zaleti i neki matori starac ko ja... mahzujozubo

uglavnom, uz gomile piva igrali mi par sati biljar i nisam mogao vjerovati sto nam se desavalo pred ocima...
dosla hrpa teenejdera, sumnjam da su imali 18... pola momci, pola cure, onako dosta zgodne... i sta su onda radile? ljubakale se i pipkale sve u 16! cereksmijehsmokinwink kolegu je to toliko dekoncentriralo da je umjesto bijelom, isao gadjati kugle mojom kuglom... roflsmijeh nije ni meni bilo lako... i onda si mislim, pa nije ni tim pedofilima lako kad pogledam sto su ove radile... ali kaj je jos bolje, malo sam i popizdio nad svojom tuznom sudbinom jer dok sam ja bio u njihovim godinama, ja sam konj ucio, UCIO sam da bi bio pametan i ne znam sta!???! ludnamcornono kojeg li konja, konjine - pa vidi sta sam sve propustio!!! crynotuzan i di me sve to dovelo - u Madjarsku... o jebo sudbinu... i pamet... kazem - IDIOT, jedan veliki IDIOT sam ja...

kasnije pak dosle neke dvije starije mozda oko 22 godine... u koje smo se vec frend i ja zagledali dok smo igrali biljar... visoke, dobra tijela, odlicne noge i minice, malo manje sise, ali ok opet... i onda su one pocele malo zajebavati kolegu... yesthumbup nisu mu dale da udari kuglu, jedan se skrivala iza njega, a druga pocela mrdati sve kugle na stolu i nesto na madjarskom pricati... i onda sam ja lijepo objasnio da pricamo samo engleski... i onda smo dobili lijep prijedlog da je nova igra - 69... yescereksmijeh tko nevoli tu kombinaciju? tj broj?!?? thumbupsretan
pitale nas odakle smo, objasnili da smo iz Hrvatske, i onda zenske sam sto nisu svrsile kak vole Hrvatsku i sve... hrvatskazujoroflsmokin i onda se meni vise nije bas igralo pa sam predlozio da popijemo nesto i da odemo poraditi na 69... yes onda one opet nesto na majdarskom (a jebem li im jezik te im ga jebem), malo jos ih nagovarao i onda su one rekle da ne mogu, da imaju jos nekih stvari za obaviti... a jebem li ih te ih jebem...

i onda, na kraju svega toga, pitam se ja - vi zenska populacijo - sto ste radile dok ste imale kakvih 16-18 godina!?!?!? ja znam sto sam ja radio (kreten) - UCIO sam crybangnamcor jebem ti idiota - a vidi sta sam sve propustio! no

22.03.2009. u 21:01 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

- nije dobro, ali bit ce bolje :) (optimist)

- bez rada... je puno zabavnije... ali to ne placa racune

- ucim... na tezi nacin... iz svojih gresaka
- imam dug jezik... :)
- temperamentan
- previse sanjam
- na putu da budem uspjesan top manager (placam full cijenu za to!)
- gastrabajter, ali vracam se kuci - jednog dana
- trazim... se... nesto? (dok nadjem, javim)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
TheHungerSite.com
Net.hr
Siddharta - čuo davno prije za njih, totalno mrak, drukčiji...
Autoglobal
MojPosao.net

Pegla

Lutrija
Favorit
Stanleybet
Prva sportska
Livescore
ATP
WTA

Upload Video and Images - Putfile

The Interview With God
__________________________
pegy
dinamitna
LoveAddict ;)
unuka
lolina
funy ;o)
silence ;0))
secret temple
fluffy
Leni1
...vedi...
bezazlena :))
ringišpil
razum&osjećaji
choco-vanilla
Zak (sa kvacicom)
srce na pauzi
šljokica
russian biatch
012station
Till
cipranka :)

pricaj mi...

poslovno-korisni kutak

Camp Laurel

RBA
PBZ
HrPortfolio
ZSE
Moj Novac

Sony Ericsson

Imenik
HTV uzivo

Free Web Site Counter