NIJE ME SRAM

01.01.2007., ponedjeljak

nova glupa 2007 godina

eo pisen post sa piletinog laptopa,kod nje sam doma malo se zajebajemo,jedemo i sta ja znam vise,jucer je bila nova godicina bilo je super..bar meni.prvo smo se nasli na kenjari ja baja,penic i peky,cili nadrkani bez para ja sa 80kn u depu peky sa 80 i baja sa 50kn a penic 0kn.cili nadrkani neznamo sta ce mo za docek nove i penicu se upali lampica iznad glave da idemo kupit vino u vinariji.dosa sa vinom peni i tu smo lagano poceli pijuckat vino koje smo platili 20kn 2litre bilog vina sa radunice(naj bolje vino)i skuzili smo uz casu vina da imamo svi skupa 200kn i da mozemo rijesit dspija..nazvali xxx osobu i osoba dode za 15min u kenjaru i to nam izbaci..nakon toga smo gladno povukli svak po crtu,sve super tu smo sidili i cekali da se ekipa skupi..onda su naisli nasi dragi prijatelji drotovi..tu smo s njima sve lipo pricali....nakon nekog vrimena skupila se ekipa na kenjari i sve je pocelo sa maldim pankerima koji su pili alkohol vrlo brzo,odjedan put se jedan napija ka svinja i poce rigat..tu izbljuva pršut i neku manistru..ja mislim da je jea juhu neku,uglavnom leza je u svojoj rigotini dok smo ga mi zajebavali i odnekud se stvore opet nasi dragi prijatelji panduri(isti) i poceli ispitivat i normalo od cile ekipe na kenjari mene su nasli pretresivat a ja nisam ima nista u sebe.tu poceli pilat lika koji je izriga tri put i svaki put uvalja u rigotinu svoju...kasnije smo slozili oko 21h zadnje sta smo imali,lipo nas je rastavilo tu se zajebavali sa ekipon pijuckali vino i zeljno iscekivali tu glupu 2007g..nakon nekog vrimena su opet dosli nasi dragi prijatelji po treci put radi pijanog lika koji se ukenja u svoju rigotinu..tu ispitivali nesto a mi se tu smjesimo sa sirom otvorenim ocima i normalno penic ih tu poce malo sprdat..cilo vrime mu je bilo na vrhu jezika da izgovori panduri ali uvik se ispravija i kaze policajici sa smjeskom..na kraju su panduri rekli ovima da ga odvedu doma da ne moraju oni imat problema i bla,bla,bla..kasnije smo se tu sprdali uglavnom neznam sta sam radija i kasni je smo zvali xxx osobu za jos 1mgra,na dug di smo tribali ic malo dalje po to a bilo je 23:30h znaci jos po ure do nove.to smo dobili malo pricali sa xxx osobon i cestitali unaprid i krenili put pod noge kroz rulju glupih gradana koji su takoder cekali novu,dosli smo na kenjaru u i ceklali 23:50 otisli povuc taj zadnji mgra,kad sam povuka tu zadnju crtu sve mi se flesalo i gleda sam u cudu vatromete i cestita okolo svima novu godinu a naravno penic je mora napravit jos neku glupost..bacija je neku mega BUM petardu medu ekipon,ali posto je bila nova ekipa je bila vesela i nije se ljutia.kasnije sam seta sa mp3-com na usima jos u flashu po kenjari i ljudima cestita novu..oko jedan smo krenili kod pileta u stan.dosli smo iz kenjare do sudidra na noge za po ure.dosli kod nje ja i penic na staro poznato misto se ugnjezdili u veliki bracni krevet od njenih staraca sa tv-on isprid nas..tu su jos bili suzana,pile(glava kuce),andrea(glupa plavusa,dobro i pile je plavusa ali nije glupa koliko i andrea)kasnije su dosli gogy i ema..a nas cetvoro smo se ugnjezdili u bracni krevet i gledali filmove...nazujani do jutra...uglavnom SRETNA VAM NOVA GLUPA 2007g(bas glupa brojka) aj ljudi uzivaj te.........................................imalo je jos za pisat ali mi se ne da vise pisat.......

<< Arhiva >>