plava vs. crna,ali uvijek frendice

srijeda, 21.12.2005.

bla,bla,bla

Baš je ovo vrijeme Božićnih blagdana nekako tužno...Uvijek se sjetim onih koji neće kititi bor,koji neće dobiti poklon..Bude mi jako žao,jer...Ja se još sjetim i prigovarat na poklone a..Sjećam se jednog događaja iz 1.razreda.Jedna cura iz razreda je na pitanje"Što si dobila od sv.Nikole?"odgovorila:Vrećicu bombona.Par nas je uzviknulo:Samo?!..Tek tada sam shvatila što sve postoji oko mene..Bila sam mala,ali mi je proradila savijest..Plakala sam te,moji su me morali 2 dana tješit i objašnjavati mi..Uvijek sam bila jako osjećajna,ali ovo..ma to je bio BUM i pol za mene..I sad se tog često sjetim i plačem...Od tog događaja sam jako osjećajna..Iako vama tu ne zvući tako grozno,mene je to jako uznemirilo..Jako mi je žao kad su takva djeca "izolirana".Ona nisu kriva..Pa zar su odjeća i ostale materijalne stvari pokazatelji kakav je neki čovjek u duši...To stvarno nije ok..Odjeća ne ćini čovjeka..Sad sam se dala u filozofiranje ali...Nemojte nikad biti takvi i odbacivati ljude koji nisu sami krivi zbog nećeg što vam se ne sviđa..pussaa

- 15:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #