forever punk..

srijeda, 14.05.2008.

priča o tejčici i staniću.. ilitiga lol.

Potaknuta njeinim postekom odlučih napisati stravstvenu priču o njih dvoje.. khm odaa

Ona je bila maleni genijalac.Živjela je u istome kvartu kao i on.
Svaki dan je bio gotovo isti,a vikendi su bili jedino za šta je ona živjela .Dok ju stara nije strpala u kaznu al otom potom xD .Dakle natrag na priču.
Ko i svakog petka ona je išla na taj jedan autobus u dvadeset do osam
da bi išla na rutinsku kafu . I tako uletava ona na taj autobus kad ju prodrmne perverzni pogled jednoga mladića sa natpisom benda ejsi /disi na torbi.Ijako ona nije napaljena na rokerčiće ovaj joj je upal u jedno i drug oko sa onim svojim očetinama i smajlom na faci.A kako ju je samo gledo.. grr..
I tako krene ona i zajai bus za sveti duh kadli opala rokerčić u istome tome..interesiro ju je i tak je htjela znati ko je i šta je .. kad je progovorio tak se zaljubila u nejgov glas da je isključila svoj empetri ali ostavila slušalice u ušima da nebi bilo šta bi bilo. I tako u vožnji čuje ona kako izbija čovjek šale i počne se i ona smješkat..i tako zapazi on nju tamo naprijed u busu i skuži da je to ista ona mala iz busa gornje vrapče. omg ,da neide mala u privatnu..hm a kaj ak je mala neka umišljena..pa ne izgleda tak .. izgleda simpatično..a kaj bi mi rekla da joj priđem. a ko zna? bile su to njegove misli..Iskoči ona tako na trećoj stanici kod škole ali ode u Casper ,sjedne kod svoje prijateljice i naruči piće.Kadli eto ti opet njega , prođe pokraj nje ali sa pogledom koj ju je tak streso ko da ju je munjica drmnula. Sjeo se za stol i promatro nju , oko njega nejgovi frendovi ..pričaju mu nekaj a on ne sluša.. za njega je bila tamo samo ona i njena ljepa kosaa ,a i dobro poprsje ako ćemo sada malo u detalje.
Nije mu trebalo dugo da uhvati njenu rutinu , svaki petak autobus u 20 do 8 ,ostalim danima u 8 sati ,osim ako nije imala predsat što je njega onda malo pekmezilo jer je onda nije vidio ni jednom u danu .
jednoga dana on se odvažio i otišao ju pitati pljugu dok je čekala frendicu..
pa je tako i lagano započeo razgovor s njom . sazno je kak se zove i di izlaz kakva pića pije i pljuge kupuje ...
ona je pomislila kako je ipak malo previše rekla ,pa se izvuče na rečenicu da ako hoće saznati još o njoj mora ju ipak malo bolje upoznati..
on ko munja odgovori da bi ju htio nazvat navečer.. ona se nasmješi i da mu svoj broj a onda ode do frendice koja je polako dolazila ..
i tako brijala je ona zaboravit će on na nju sad kad ju je upoznao ..kad ono gle ti čuda mali je nazvo navečer... i sljedeću večer i sljedećuu i tako u nedogled..
pao je i prvi spoj..haha kako gej iraz ,,,,pala je i prva pijanka..
skupa su pili napili se na ribnjaku .. nije ju odma zabrio ijako je htio ali je ona bila jebeno nestrpljiva i uspaljena pa je prešla u akciju..malo se iznenadio ali nije da mu je smetalo...barem on nije ispo ko kakav mulac šta će ju silovat na klupici...

i tako ... proći će još par desetljeća i tako oni će već tada duboko biti u braku sa jednim djetetom kak je ona htjela ali brijem da bu se tu ipak još nekaj zalomilo.. dead
ona će postati uspješna poduzetnica ko snježana mehun a on vodeći plinoinstalater u zagrebu xD



jebiga morala sam ...
vas dvoje ste
ubojice i pijanci.. :)

- 17:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

box prvi , o da

  • Bout me?nah..
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    -Ramona
    -born in Zagreb,living in ma kaj te briga :P
    -okoćena datuma 06.06.1990.
    -living for the punks
    -bračni status:zauzeta samo Mrvicom
    -loves:svog Mrficu,piercings,tattoos,
    my bloody sister Tejju,punk,punk,punk,koncerte,
    s&m,poganje,alkohol,
    cigareetzz (lucky strike) ,zajebanciju po fishu,piti pivicu & viski ,
    mjuziku,filmove,igrat se na plejki , internettt.. itak dalje...
    -dislikes:emovce i bilo kakva depresivna sranja,
    drugz,oružja,fashist & nazis ,rasizam , fors,kad mi netko na ulici veli anarchy in u.k.
    reko jebem te glupog ovo je Hrvatska, bljuvanje,smrad,one wonna be skins,
    ljude koji se glasaju preglasno,provodit vrijeme učeči,kurac od mobitela kakav imam ,
    i jako ,ali jaaako prezirem riječ LOL...grrr


    {the Exploited -if you're sad}
    Paranoia consumes my mind
    Hearing footsteps from behind
    Mr depression was his name
    One more suicidal nut case fantasy
    If youre sad hell take your brain
    All he wants is to destroy you
    You dont really understand me
    Watch out terrorizing me
    Feeling depressed now everyday
    For the last three weeks of my life
    Listen to the same bullshit everyday
    Slowly torturing me driving me insane
    If youre sad hell take your brain
    All he wants is to destroy you
    You dont really understand me
    Watch out terrorizing me
    Its a wonderfull world they tell you
    Arsehole try some reality
    Tears of depression that cover your face
    You come across a lonelyman who looks in pain

Linkovlje

KUD idijoti

  • Bend koj volim,za kojeg živim,kojeg pratim kako got stignem.
    Image Hosted by ImageShack.us
    Punk rock bend KUD Idijoti je osnovan 02.02.1981. u Puli. Danas sviraju u sastavu: Tusta (vokal), Sale Veruda (gitara), Bucolini (bas) i Dejo (bubnjevi). Širu popularnost grupa je stekla 1987. pobjedom na tadašnjem Omladinskom festivalu "Subotica '87" u Subotici u konkurenciji 300-tinjak bendova, a dvije pjesme sa tog nastupa su se pojavile kompilacijskom albumu "Subotica '87".
    (taken from here)

    ~Najdraža mi njihova pjesma~
    ---DAJ,DAJ,DAJ---


    Zelim da mi svaki dan
    A subota je zato idem van
    Zelim da mi svaki dan sunce sja
    Da smo uvijek skupa ti i ja
    I zato daj, daj, daj
    Zelim dosegnuti u visine
    Provesti jos jedan ludi vikend
    Slusati najdivniju muziku
    Da me duga obasja u svim svojim bojama
    Daj, daj, daj


    Zelim da mi svaki dan
    A subota je zato idem van
    Zelim da mi svaki dan sunce sja
    Da smo uvijek skupa ti i ja
    I zato daj, daj, daj
    Zelim dosegnuti u visine
    Provesti jos jedan ludi vikend
    Slusati najdivniju muziku
    Da me duga obasja u svim svojim bojama
    Daj, daj, daj


    Zelim vidjeti neke druge face
    Mudre, pametne, lude i pajace
    Smijati se, pjevati, plesati sa njima
    U prokletim danima kad sam sam


    Zelim vidjeti neke druge face
    Mudre, pametne, lude i pajace
    Smijati se, pjevati, plesati sa njima
    Kad sam sam


    Ne kupujem svoju srecu
    Zelim da je moje drustvo tu
    Veceras opet skupa kao nekad
    Daj, daj, daj, daj, daj


    Zelim vidjeti neke druge face
    Mudre, pametne, lude i pajace
    Smijati se, pjevati, plesati sa njima
    Kad sam sam
    Daj, daj, daj


    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us