ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

On my tree
No one is sitting here... Svatko od nas sjedi na svojoj grani koja se rijetko prepili, ali kad se padne padovi su često bolni. Nikad neću zaboraviti da je patnja patnja i bol bol SAMO ako je takvom sami napravimo kako je to jednom lijepo rekao Hesse... Ovo su moji analgetici, neki od vas će ih gutati sa mnom a neki će čekati da zajedno odemo u Strawberry fields.

Ovo je moj drugi blog. Prvi je evangelista.blog.hr i ja sam moglo bi se reći kombinacija oba ta dijela... Nekad će se i ispreplesti, ali to su u biti dva različita puta. Hvala svima koji prate moje korake i anelgetike... Bez njih bi zaista boljelo, ovako je sve ipak samo igra...

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

strawberry fields
30.03.2006., četvrtak
DESET ZAPOVIJEDI

Blagi Bože,
ispovijedam Ti svoje navodne grijehe.
Izravno ti se obraćam premda znam da imaš i pametnijeg posla,
jer ne želim da me ucjenjuju
Tvoji samozvani ovozemaljski poslanici.
Bit ću kratak.

Prvo.
Nemam drugih bogova uz Tebe.
Zato me jahači zlatne teladi
što plaze po Tvojim oltarima
zovu nevjernikom.
Oprosti im.
Oni ionako neće pisati Evanđelja.

Drugo.
Spominjem Tvoje ime često
u različitim kontekstima.
Uvijek u nadi da ćeš me čuti.
Nekad i uzalud.

Treće.
Zahvaljujem Ti na svakom izlasku Sunca.
Svi mogu biti sveci
ako se ima dovoljno skromnosti
da ih se takvima učini.

Četvrto.
Poštujem oca i majku
jer još uvijek vjeruju u svoju djecu,
usprkos svim očekivanjima
koja ona nisu ispunila.

Peto.
Učili su me kako se ubija u krajnjoj nuždi.
U tvojim su riječima nalazili za to
opravdanje.
Nisam došao u iskušenje.

Šesto.
Ljubav sam vodio.
Ali ne smatram to bludnim grijehom.
Grijeh je samo kad to radiš preko volje.

Sedmo.
Krao sam i kradem
od onih koji su od mene duhom bogatiji.
I što im više uzimam,
to mi se čini da ga oni više imaju.
Osmo.
To što ne znam razlikovati san od jave,
stvarnost od fikcije,
ne ubrajaj u lažna svjedočanstva,
Jer ja zaista pričam
samo ono što vidim.

Deveto.
Što se tiče eventualnih brakolomstava,
incesta i tome slično,
vidi točku šest.

Deseto.
Ne želim nikakve tuđe stvari
jer sam slobodan
u svom minijaturnom svijetu.
U njemu ne postoji ništa
što već sada nije moje.

Sad bi se, kao, trebalo pokajati
i čekati da Ti dosudiš pokoru.
Ali, čemu to?
Blagi Bože,
ja se ne osjećam krivim.
I kad me drugi put stvoriš,
bit ću isti.


I.S. Suri.


ODLUCIH NA OVAJ BLOG STAVITI PJESMU DRAGOG MI PRIJATELJA I. S. SUROG I NADAM SE DA NEĆE ZAMJERITI NA TOME... MENI JE OVA PJESMA U SVOJOJ POSEBNOSTI U JEDNOM TEŠKOM RAZDOBLJU OTVORILA VIDIKE... NADAM SE DA ĆE OTVORITI NEKE NOVE PUTEVE BAREM JOŠ PONEKOM. HVALA SUROM NA OVIM STIHOVIMA...
evangelista...
- 20:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>